Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik een radiozender toevoegen die niet in de app staat

• 1 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 9554 Bekeken

Ik wil een Kroatische zender toevoegen. Deze staat niet in het tunein lijstje. Ik heb van de producent een link gekregen. Hoe kan ik deze handmatig toevoegen.

Beste antwoord door Frank N

Hey JLM, dit kan je enkel toevoegen via de PC/laptop versie van onze app. Via 'Beheer' kan je 'Radiostation toevoegen'. Mocht dit niet lukken, post gerust de link hier dan kunnen we kijken waarom het niet werkt.

Handmatig toegevoegde stations vindt je vervolgens onder 'Radio door TuneIn' en 'Mijn Radiostations' terugvinden. Om een station dan nog iets makkelijker terug te vinden kun je hem (via rechtermuisknop) toevoegen aan je Sonos-favorieten.
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Reageren op dit topic is niet mogelijk.

Frank N
Forum|alt.badge.img+3
  • Retired Sonos Staff
  • 1569 reacties
  • Antwoord
  • 2 augustus 2018
Hey JLM, dit kan je enkel toevoegen via de PC/laptop versie van onze app. Via 'Beheer' kan je 'Radiostation toevoegen'. Mocht dit niet lukken, post gerust de link hier dan kunnen we kijken waarom het niet werkt.

Handmatig toegevoegde stations vindt je vervolgens onder 'Radio door TuneIn' en 'Mijn Radiostations' terugvinden. Om een station dan nog iets makkelijker terug te vinden kun je hem (via rechtermuisknop) toevoegen aan je Sonos-favorieten.

Dank je wel Frank het werkt!

Franskeman
Forum|alt.badge.img
Hallo, ik probeer zelf deze toe te voegen alleen lukt het niet via internet wel gewoon geluid.

http://server-23.stream-server.nl:8156/;listen.m3u [poort: 8156]

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen