Kan men met 2 hoofttelefoons ñaar hetzelfde programma kijken en luisteren?
2 hoofdtelefoons
- November 27, 2025
- 74 reacties
- 445 Bekeken
74 Reacties
- Rock Star
- November 28, 2025
De arc ultra. Het knopje werkt prima met koptelefoon 1(ace natuurlijk) De koptelefoon 1 is ok en werkt met het knopje met het overzetten van geluid van de arc ultra naar deze koptelefoon, nummer 2 werkt niet en kan niet gekoppeld worden met de arc ultra ( installatie breekt af), maar de app kan wel het geluid van arc ultra veranderen.( Gsm 2)
Weer die gsm 2. Heb je nu alles al op één GSM geïnstalleerd en geprobeerd?
En wat is dat nu weer voor verhaal over dreig e-mails? Eerst zegt Sonos dat het niet kan, wat niet klopt volgens hun eigen handleiding en nu weer een verhaal over dreig e-mails. Het wordt steeds vager zo.
- Rising Star
- November 28, 2025
Ik zou Maandag even bellen met de Sonos helpdesk. Gewoon even om te kijken of je de juiste stappen doorloopt. Het zou echt vrij simpel moeten zijn, en om via een forum tips te krijgen valt niet mee.
- Rock Star
- November 28, 2025
Of wellicht kan je je probleem voorleggen op het Engelstalige forum. De kans dat je daar mensen met 2 Ace’s treft zal vele malen groter zijn. Wellicht helpt het ook wanneer je gebruik maakt van schermafbeelding die laten zien waar het eventueel niet lukt.
- Auteur
- Enthusiast
- November 28, 2025
Ronald, bedankt voor je reactie. Die stappen heb ik al doorlopen. Ze hebben al een dossier nr van mij. Al 3 uur gebeld met Sonos helpdesk. Ik heb mijn gegevens al moeten doorsturen . Alles stap voor stap telefonisch gedaan. Het zijn verschillende pogingen geweest. Helaas, dat heeft niet geholpen, zie voorgaande berichten. Ik ben nog in contact met de winkel waar ik het gekocht heb en die zal nog een poging wagen met een medewerker van Sonos die het zou moeten weten. Alle suggesties zijn welkom. Ik ontken niet dat ik ergens een fout maak, maar waar ?
- Rising Star
- November 28, 2025
Ronald, bedankt voor je reactie. Die stappen heb ik al doorlopen. Ze hebben al een dossier nr van mij. Al 3 uur gebeld met Sonos helpdesk. Ik heb mijn gegevens al moeten doorsturen . Alles stap voor stap telefonisch gedaan. Het zijn verschillende pogingen geweest. Helaas, dat heeft niet geholpen, zie voorgaande berichten. Ik ben nog in contact met de winkel waar ik het gekocht heb en die zal nog een poging wagen met een medewerker van Sonos die het zou moeten weten. Alle suggesties zijn welkom. Ik ontken niet dat ik ergens een fout maak, maar waar ?
Zou je dan nog antwoord kunnen geven op de vragen van
- Rock Star
- November 28, 2025
Hij heeft een Arc ultra.
Wat mij betreft blijft het uitgangspunt dat er eerst verbinding gemaakt moet worden door beide koptelefoons op één telefoon te koppelen met de Arc.
Lukt het niet om de 2e te koppelen dan is het belangrijk te weten waarom dat niet lukt (foutmelding, schermafbeelding plaatsen) zolang dat niet goed gaat dan is elke verdere discussie een vertroebeling van het verhaal. Vergeet voor nu gewoon die 2e telefoon.
Eén systeem, 1 netwerkverbinding, 1 gebruiker, 2 koptelefoons.
- Auteur
- Enthusiast
- November 28, 2025
Hey allemaal., ik verzin dit niet hè. Die dreig email kreeg ik wel. Ze gaan mijn Sonos saboteren zodat ik geen updates meer kan krijgen zodat mijn Sonos in de toekomst ophoud met werken.
Per telefoon is de combinatie met de beide Aces op 1 account gebracht. Resultaat elke Ace kon de Arc bedienen maar niet te samen. Als de ene koptelefoon op stond werkte de andere niet meer. Ook filmgeluid die bvb van Youtube kwamen , waren enkel te horen op de andere. Het zal weer verwarrend overkomen, maar zo heb ik het ervaren. Die printscreen ik wel eens tonen maar vandaag laat ik het even rusten, bedankt voor het meedenken.
- Rock Star
- November 28, 2025
????????
Ik zou aangifte doen, wat een vreemd verhaal.
En natuurlijk moeten beide ace’s op één account staan, anders gaat het nooit werken.
- Auteur
- Enthusiast
- November 28, 2025
Ok, als ik weer wat voldoende tijd heb ga ik ze weer op één account brengen , maar ik kreeg ambras met mijn ega omdat YouTube niet meer werkte. Dus op dit ogenblik zijn ze op 2 accounts om het voorgaande probleem niet te hebben. Tot later...
- Rock Star
- November 28, 2025
En wat bedoel je met “YouTube niet meer werkte “? Twee Ace’s werken alleen met geluid wat vanaf de tv komt. Wanneer YouTube vanaf de tv gespeeld wordt moet het dus werken, wanneer je YouTube vanaf de telefoon of tablet speelt dan werkt het niet op 2 Ace’s.
- Rock Star
- November 28, 2025
Misschien dat
Een paar vragen aan hem:
- kan het zijn dat Sonos dreigmails stuurt en de werking van iemands Sonos blokkeert?
- klopt het dat Sonos aangeeft dat je er naar één Ace aangesloten kan worden aan een soundbar?
- enig vermoeden wat er misgaat bij topicstarter?
- Auteur
- Enthusiast
- November 29, 2025
Vandaag 1 experiment gedaan met 1 koptelefoon : app van Sonos eraf en terug inloggen en opstarten. Resultaat de sonos ace is bereikbaar en de menus zijn zichtbaar. Maar... na wat switchen tussen geluid van tv en terug op de sonos ace en op en af zetten. Gebeurd het volgende: in de Sonos ace app is deze koptelefoon grijs geworden met melding dat die niet verbonden is, maar hij werkt wel. Bluetooth geeft wel melding van de batterij toestand, tot zover de test van vandaag want ik heb andere bezigheden.
- Auteur
- Enthusiast
- November 29, 2025
Hoera, het werkt! De koptelefoon van mijn vrouw gereset en op het account van haar gezet. En na een korte test zijn de beide koptelefoons tegelijk te horen.Goed nieuws dus, ik weet begot niet hoe dat nu tot stand gekomen is. Ik bericht later wel of het zo blijft. Bedankt voor het meedenken !
- Rising Star
- November 29, 2025
Je gebruikt dus toch 2 verschillende Sonos accounts?
Volgens mij is dat niet de bedoeling, maar als het werkt niet meer aan zitten.
- November 29, 2025
Inderdaad. Twee accounts is niet de Sonos manier. Gek dat je tijdens het telefoontje met Sonos daar niet op gewezen bent. Ben nog wel benieuwd naar de tekst van de mail die jij als dreigend opgevat hebt. Kun je die hier plaatsen.
- Auteur
- Enthusiast
- November 29, 2025
Je gebruikt dus toch 2 verschillende Sonos accounts?
Volgens mij is dat niet de bedoeling, maar als het werkt niet meer aan zitten.
Ronald, ik hoop dat ik weer geen verwarrende uitleg ga geven, waarvoor mijn excuses. Het zit zo: na een reset van de Ace moet je een account invullen. Bij mijn gsm was dat mijn acount. Bij mijn vrouw was dat haar account. Maar als je later in de app gaat kijken staat daar enkel mijn account in. Zowel bij mij als bij haar. Daar zal wel een plausibele uitleg voor zijn , ..
Tot zover de perikelen, ik blijf er nu af en zal binnen enkele dagen wel melden hoe nu de ervaring is.
- Auteur
- Enthusiast
- November 29, 2025
Inderdaad. Twee accounts is niet de Sonos manier. Gek dat je tijdens het telefoontje met Sonos daar niet op gewezen bent. Ben nog wel benieuwd naar de tekst van de mail die jij als dreigend opgevat hebt. Kun je die hier plaatsen.
Ten eerste, ik heb nooit een bericht voor verwijdering gestuurd naar Sonos , en de datum 12-4-2025 kan onmogelijk. Toen had ik geeneens een Sonos. Hier is het bericht, misschien interpreteer ik het verkeerd. :
(Bedankt voor het contact opnemen met Sonos.
Je hebt Sonos verzocht je persoonlijke informatie die wij behouden in onze systemen, te verwijderen. Mocht je dit verzoek niet gemaakt hebben, neem je dan contact met ons op viar sonos.com/support.
Hierbij willen wij je informeren dat na het verwijderen van uw persoonlijke informatie, het niet langer mogelijk is de Sonos producten in je huishouden te updaten en dat in de toekomst, deze Sonos producten zullen stoppen met werken.
Gezien de gevolgen, vragen we je te antwoorden op deze email en te bevestigen dat je nog steeds
wenst dat Sonos jouw persoonlijke gegevens verwijderd.
Als wij geen reactie van je mogen ontvangen voor 12/4/2025 zal dit proces beëindigd worden en zullen wij de data niet verwijderen.)
- Rock Star
- November 29, 2025
Waarschijnlijk is voor de datum de Engelse notatie gebruikt en is dat dus 4-12-2025.
En hoe je het ook went of keert, het is onmogelijk dat je systeem op 2 accounts geregistreerd staat.
- Rising Star
- November 29, 2025
Waarschijnlijk is voor de datum de Engelse notatie gebruikt en is dat dus 4-12-2025.
En hoe je het ook went of keert, het is onmogelijk dat je systeem op 2 accounts geregistreerd staat.
Het werkt voor nu, maak het niet moeilijker 🤞🏼😉
- November 29, 2025
“Maar als je later in de app gaat kijken staat daar enkel mijn account in. Zowel bij mij als bij haar.” Dan wordt het account van de echtgenote dus niet gebruikt. Logisch dat het nu wel werkt. Ik zou het account van de echtgenote ook echt niet meer gebruiken; Sonos werkt met één account.
Als ik de tekst van de mail lees is er een verzoek geregistreerd om je account te verwijderen. Dat moet kunnen op basis van AVG. Zonder account kun je je systeem niet updaten, Dat is geen dreiging, maar een uitleg. Hoe dat verzoek er gekomen is, is minder interessant. Ik zou het wel even rechtzetten, zoals Sonos ook aangeeft.
- Auteur
- Enthusiast
- November 30, 2025
“Maar als je later in de app gaat kijken staat daar enkel mijn account in. Zowel bij mij als bij haar.” Dan wordt het account van de echtgenote dus niet gebruikt. Logisch dat het nu wel werkt. Ik zou het account van de echtgenote ook echt niet meer gebruiken; Sonos werkt met één account.
Als ik de tekst van de mail lees is er een verzoek geregistreerd om je account te verwijderen. Dat moet kunnen op basis van AVG. Zonder account kun je je systeem niet updaten, Dat is geen dreiging, maar een uitleg. Hoe dat verzoek er gekomen is, is minder interessant. Ik zou het wel even rechtzetten, zoals Sonos ook aangeeft.
Ok, bedankt voor de uitleg, vreemd dat ik deze mail gekregen heb. Ik zal maandag terug een chatsessie starten , hopelijk zit ik weer geen uur met een computer te chatten . Dat is mij vorige keer ook overkomen. Later heb ik uiteindelijk wel een persoonlijk andwoord gekregen.
Binnen enkele dagen tracht ik een zo eerlijk mogelijk een tekst op te stellen hoe ik er in geslaagd ben om 2 koptelefoons te gebruiken met 2 personen en die ook onafhankelijk te kunnen bedienen. Zodat anderen met die richtlijn dat ook voor mekaar kunnen krijgen. Het is niet zo simpel dat men denkt. Tot later...
- Rock Star
- November 30, 2025
Sonos zal niet zomaar een mail naar je sturen om een account te laten vervallen. Waarschijnlijk is in je chatsessie al een verwarring ontstaan over het feit dat je met 2 accounts aan het werken was.
Je hebt zo verschrikkelijk veel handelingen verricht en voor zoveel verwarring gezorgd dat het mij niet verstandig lijkt om nu achteraf nog een verhaal te maken hoe je het nu (waarschijnlijk) wel werkend hebt gekregen. Daar is niemand mee geholpen. Het kan alleen nuttig zijn wanneer je zelf alle handelingen die je wilt beschrijven nogmaals zou uitvoeren om zeker te zijn dat het dan werkt.
Tel je zegeningen en laat het er verder bij zitten.
Neemt niet weg dat ik blij ben voor jullie dat het werkt en geniet verder lekker van je Sonos.
- Auteur
- Enthusiast
- November 30, 2025
Sonos zal niet zomaar een mail naar je sturen om een account te laten vervallen. Waarschijnlijk is in je chatsessie al een verwarring ontstaan over het feit dat je met 2 accounts aan het werken was.
Je hebt zo verschrikkelijk veel handelingen verricht en voor zoveel verwarring gezorgd dat het mij niet verstandig lijkt om nu achteraf nog een verhaal te maken hoe je het nu (waarschijnlijk) wel werkend hebt gekregen. Daar is niemand mee geholpen. Het kan alleen nuttig zijn wanneer je zelf alle handelingen die je wilt beschrijven nogmaals zou uitvoeren om zeker te zijn dat het dan werkt.
Tel je zegeningen en laat het er verder bij zitten.
Neemt niet weg dat ik blij ben voor jullie dat het werkt en geniet verder lekker van je Sonos.
Misschien volgens u zo, maar ik ben nog niemand tegengekomen die 2 Aces tegelijk werkende heeft gekregen. Ik weet nu als geen ander waar de valkuilen zijn. Ik wil alleen maar helpen met mijn ervaringen. Je hoeft het niet te lezen hè. En één enkele sono ace opstarten is geen enkel probleem. Dit terzijde, als ik problemen heb met bvb andere apparaten ben ik blij dat ik ervaringen kan lezen van mensen met dezelfde problemen. Dit is toch waar community voor staat. Nogmaals dank voor de vele suggesties om me op het goede spoor te brengen. Helaas bracht het telefonisch contact mij niet tot een oplossing, maar ik heb er veel van opgestoken.
- Rock Star
- November 30, 2025
Haha, ik ben nog nooit iemand tegengekomen die 2 Aces heeft. Dat zegt niet heel veel dus.
Klein advies wanneer je het toch wilt doorzetten:
Maak er een apart topic van want het hele verhaal hierboven zorgt voor ontzettend veel ruis en maakt het voor niemand duidelijk.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
OKDit bestand kan niet worden gedownload
Sorry, onze virusscanner heeft bepaald dat dit bestand niet veilig is om te downloaden.
OK