Geluid hapert constant

  • 12 December 2021
  • 4 reacties
  • 1154 Bekeken

Ik heb sinds een paar weken extreem veel last van haperend geluid via de Sonos als ik tv kijk, maar met spotify werkt het wel goed. De Sonos is wordt als tussenstation voor de KPN digitale tv gebruikt. Zodra ik de Sonos loskoppel of de WiFi van de Playbar uitzet, dan is het probleem opgelost. Wij maken gebruik van een Playbar, Sub, 2 stuks Play 3 in Dolby en verder nog een aantal Play 1’s. Ik kreeg als nummer van de diagnostische informatie 225947369.

Ik hoor graag van u.

 

 


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 7

Sonos leest geen diagnose uit via het forum. Wat bedoel je met “De Sonos is wordt als tussenstation voor de KPN digitale tv gebruikt.”?

Ik lees bij erg veel artikelen over dit onderwerp dat zij constant vragen om een diagnostische code, dus die heb ik alvast uitgevoerd en erbij geplaatst om het antwoord en onderzoek naar het probleem te bespoedigen.

Dat de Sonos Playbar als tussenstation gebruikt wordt betekent dat de internetkabel eerst naar de Sonos gaat en daarna pas naar de digitale tv-ontvanger. 

Reputatie 7

Voor een onderzoek naar je diagnostische code zul je toch echt moeten bellen. Sonos doet dat hier niet sinds een poos.

Ik begrijp dat je de PlayBar gebruikt als switch? Wat gebeurt er als je de PlayBar niet via de kabel met je netwerk zou verbinden maar via WiFi, en dan alleen het KPN-kastje bedraad aansluiten?

Badge

Ik begrijp dat je de PlayBar gebruikt als switch? Wat gebeurt er als je de PlayBar niet via de kabel met je netwerk zou verbinden maar via WiFi, en dan alleen het KPN-kastje bedraad aansluiten?

Ik had mijn Playbar en nu de Arc verbonden met de router/modem. De TV rechtstreeks verbonden op een switch aan de router. Werkt perfect.