Beantwoord

afspeellijst Apple Muziek-app niet meer in Sonos?

  • 13 February 2021
  • 2 reacties
  • 601 Bekeken

Ik zie een aantal vragen over de afspeellijsten van iTunes en Sonos, maar die zijn een jaar oud. Zolang ik iTunes had ging alles prima. Nu is Apple overgegaan op ‘Muziek’, de opvolger van itunes. Mijn afspeellijsten kan ik nu niet meer importeren in Sonos. Voorheen maakte itunes het .xml bestand iTunes Library.xml, deze kon Sonos prima vinden. Nu met de nieuwe app maakt Apple geen .xml bestand meer, maar het bestand ‘Music Library.musiclibrary’ dus met een andere extensie. Ik heb ook geprobeerd om het met ‘exporteer bibliotheek’ voor elkaar te krijgen, dan maakt hij het bestand ‘Bibliotheek.xml’ aan. Echter, met het bijwerken van mijn Sonos muziekbibliotheek vind Sonos deze niet of kan deze niet lezen. Wat is hier de oplossing?

 

Voor de helderheid: het gaat hier dus niet om de streamingsdienst Apple Music, maar om de applicatie ‘Muziek’ op mijn iMac. 

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door 106rallye 13 February 2021, 10:58

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Reputatie 7

Heb je hier al eens naar gekeken? Mac OSX Catalina has wrecked my SONOS music library link | Sonos Community MacOS Catalina - Import Playlists from Apple Music (f/k/a iTunes) | Sonos Community Sonos and Catalina - Apple Community SONOS & macOS Catalina – The Net Gate (wallaert.org)

Dank je wel 106rallye! Ik heb me door de artikelen heen geworsteld ;-) en de laatste was bingo! met het tool ‘Export for iTunes’ is het gelukt. Ik ben heel blij!