zogoed als geen laag met arc en one , voor 1500,- had ik beter iets anders kunnen kopen

  • 29 January 2023
  • 2 reacties
  • 83 Bekeken

Geluid valt me zwaar tegen , ik luister via tv samsung met dolby digtal 

Alleen specifieke lage tonen worden versterkt echter in spraak blijft het allemaal in het midden gebied hangen en klinkt waardeloos soms zelfs of mensen met hun neus dicht praten 

Met muziek via de app laag zowat open is het redelijk op de arc met 2x de one erbij verdwijnt al het laag en hoor je alleen mid en hoog , achter luidsprekers lijken wel in tegenfase te staan tov de arc 

Ben 3 weken bezig geweest met de helpdesk en totaal niks opgeschoten 

Inmiddels ook andere systemen geprobeerd en mijn conclusie is dat je voor veel minder geld veel beter geluid kunt hebben 

Ik heb een beam gehad die klonk perfect spijt dat ik gekozen heb voor een arc .... waardeloos voor 1000,- euro


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Reputatie 6
Badge +3

Je hebt toch zeker wel direct bij Sonos gekocht ? Zie punt 9, ik ken geen enkel ander bedrijf dat dat durft te doen. Zelfs het terugsturen kost je niks.

 

https://www.sonos.com/pdfs/policies/2022-terms-of-sale-nl.pdf

Reputatie 5
Badge +3

Geluid is natuurlijk heel persoonlijk, zelf een tevreden gebruiker hier. Echte laag gaat natuurlijk nooit komen uit een lange buis van 9cm daar zou een mooie subwoofer wel bij kunnen helpen.