Gisteren aan de slag gegaan met de Sonos set als surround set, fantastisch en helemaal tevreden.
Nu wil ik mijn pc eigenlijk ook onderbrengen in de Sonos set, deze bevindt zich in de hoek van de huiskamer; naast de achter-speaker Play:1
Nu is mijn idee om een Connect en nog één Play:1 te bestellen en hierop mijn pc aan te sluiten.
Kan ik dan een nieuwe ‘kamer’ creëren van de nieuwe play:1 en een play1: uit de surround set van mijn TV-set om zo stereo te hebben bij mijn PC?
(en dan makkelijk terug switchen als ik weer surround geluid wil hebben)
Antwoord
zinvol voor mij om een connect te kopen?
Beste antwoord door Eddie the Eagle
Hi, klopt, bij een surround en stereo opstelling worden meerdere apparaten als 1 geheel aangegeven in de app en niet als losse apparaten. Dat moet je dus eerst ontkoppelen, dan telkens weer opnieuw instellen.
Mbt de Connect: Die heeft 3 uitgangen (Optisch digitaal, Coaxiaal digitaal & Analoog rood/wit tulp). Dit zijn alle drie dus uitgangen die je op een of meerdere versterkers/receivers kunt aansluiten. Daarmee kun je dus Sonos muziek spelen op je bestaande installatie. Daarnaast heeft de Connect 1 ingang (Analoog rood/wit tulp). Die kun je gebruiken om nog een extra apparaat op aan te sluiten, bv een platenspeler waardoor je je oude Vinyl platen over het Sonos systeem kunt afspelen. Het gebruik in combinatie met je PC begrijp ik niet helemaal. Je kunt al je Sonos apparaten gebruiken zonder de Connect. Op de PC kun je de Sonos app zetten. Ook kun je je MP3 collectie (die misschien wel op je PC staat) afspelen door de service van de Muziekbibliotheek te gebruiken in de app.
Mbt de Connect: Die heeft 3 uitgangen (Optisch digitaal, Coaxiaal digitaal & Analoog rood/wit tulp). Dit zijn alle drie dus uitgangen die je op een of meerdere versterkers/receivers kunt aansluiten. Daarmee kun je dus Sonos muziek spelen op je bestaande installatie. Daarnaast heeft de Connect 1 ingang (Analoog rood/wit tulp). Die kun je gebruiken om nog een extra apparaat op aan te sluiten, bv een platenspeler waardoor je je oude Vinyl platen over het Sonos systeem kunt afspelen. Het gebruik in combinatie met je PC begrijp ik niet helemaal. Je kunt al je Sonos apparaten gebruiken zonder de Connect. Op de PC kun je de Sonos app zetten. Ook kun je je MP3 collectie (die misschien wel op je PC staat) afspelen door de service van de Muziekbibliotheek te gebruiken in de app.
Reageren op dit topic is niet mogelijk.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.