Vraag

wifiproblemen playbase

  • 2 January 2018
  • 1 reactie
  • 173 Bekeken

Ik heb een playbase die het van het ene op het andere moment niet meer deed. heb hem via de kabel weer aan het spelen gekregen, maar alleen via de tv. Ik krijg hem niet meer via de wifi verbonden. Als ik de instructies volg, en op de knop druk tot ik de klok hoor, springt het lampje op oranje en knippert. Na een tijdje is dat lampje weer wit of netjes groen. Maar verbinden ho maar!. Het is echt een oranje knipperend lampje, niet rood. Ik probeer jullie telefonisch te bereiken maar dat lukt maar niet, ook op deze gewone dinsdagochtend is de klantenservice weer afwezig. Ik vind dat best slecht voor zon luxe merk......

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

1 Reactie

Reputatie 7
Badge +2
Volgensmij heb ik je in een ander topic ook van een antwoord voorzien, maar bij deze.
We zijn telefonisch te benaderen, maar het is vandaag redelijk druk, dus wachttijden kunnen helaas wat langer zijn.
Ons telefoon nummer is gratis, en we zullen zeker opnemen, dus hang niet op.
Als de Playbase bekabeld met ethernet op uw netwerk word aangesloten, verschijnt deze Playbase dan wel op de Sonos software?
Indien deze dan verschijnt, graag terwijl de Playbase bekabeld blijft, een diagnose aanmaken en het bevestiging's nummer naar mij terugkoppelen.