Vraag

Welke surround speakers.

  • 4 November 2020
  • 0 reacties
  • 319 Bekeken

Goedendag,

Ik heb thuis momenteel al aardig wat Sonos boxen staan, waaronder 2x een tv opstelling. de woonkamer opstelling bestaat uit een playbar, sub en 2x een play 3. De tv opstelling in een andere (grotere) ruimte is een playbar en 2x een play 1. Daarnaast hebben we verspreid over het huis nog wat Sonos one en play 1 boxen staan, waaronder in de keuken 2 play 1 boxen op de kast.

Nu lijkt 1 van deze 2 kapot te zijn (trillend geluid alsof hij opgeblazen is) en willen we dus vervangen. Nu twijfel ik of ik misschien van een andere plek boxen door wil schuiven om de play 1 op de kast te vervangen. 

 

ik dacht in de woonkamer (playbar sub) de play 3 surround speakers vervangen voor Sonos five speakers. de play 3 naar de wat grotere maar andere tv kamer en dan de play 1’s van die tv kamer naar de keuken te doen. 

nu vroeg ik mij af of het misschien niet wat overdreven is om 2 play five boxen te plaatsen in een kamer waar ook al een sub en een playbar staat.

kan ik dan beter in de andere tv kamer waar geen sub staat 2 Sonos five’s neerzetten en de oude play 1 naar de keuken doen, of hebben jullie nog andere alternatieven?

Als laatste ter info: in de woonkamer wordt muziek geluisterd, maar is meer voor films etc. en de andere kamer word weleens een film etc gekeken, maar word ook vaak flink muziek geluisterd.

hoor het graag.


Reageren op dit topic is niet mogelijk.