Beantwoord

Welke box toevoegen aan Sonos Beam?

  • 27 October 2020
  • 4 reacties
  • 688 Bekeken

Hoi! Ik hoop dat iemand mij kan voorzien van meer informatie over het volgende:

Ik ben in bezit van een Sonos Beam & nu wil ik graag mijn collectie uitbreiden.
 

Ik zou graag een box in mijn keuken (en/of slaapkamer) erbij willen. Het liefst die synchroon kan lopen met de beam maar ook die je apart kan bedienen. Wat is/zijn hiervoor de optie(s).

 

Ik hoop van jullie te horen!

icon

Beste antwoord door Langbeest 28 October 2020, 08:43

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 5
Badge +3

Over het algemeen wordt voor dat type ruimte een Play one/sl/1 geadviseerd.
Play 3 zou ik links laten liggen en als het nodig is doorschakelen naar de Play5

Reputatie 7

De One SL is de minst dure speaker van Sonos. Als je geen belangstelling hebt voor voice control via Google Assistent en je kamer niet te groot is, is dat een goede keuze. Twee One SL's zijn de combineren tot een stereopaar (of voor surround te combineren met je Beam, maar daar ligt jouw belangstelling niet). DE ONe is hetzelfde als de One SL, maar met microfoon en mogelijkheid tot voice control. De One en de One SL zijn weer te combineren als hierboven beschreven.

De grootste speaker van Sonos heet tegenwoordig de Five. Mooi voor een grote ruimte, ook hier kun je weer twee dezelfde combineren. De Five (en zijn voorganger Play 5) hebben geen microfoon en kunnen dus niet gebruikt worden voor voice control.

De One SL is de minst dure speaker van Sonos. Als je geen belangstelling hebt voor voice control via Google Assistent en je kamer niet te groot is, is dat een goede keuze. Twee One SL's zijn de combineren tot een stereopaar (of voor surround te combineren met je Beam, maar daar ligt jouw belangstelling niet). DE ONe is hetzelfde als de One SL, maar met microfoon en mogelijkheid tot voice control. De One en de One SL zijn weer te combineren als hierboven beschreven.

De grootste speaker van Sonos heet tegenwoordig de Five. Mooi voor een grote ruimte, ook hier kun je weer twee dezelfde combineren. De Five (en zijn voorganger Play 5) hebben geen microfoon en kunnen dus niet gebruikt worden voor voice control.

Bedankt voor je uitgebreide antwoord, fijn!

 

Stel: ik heb zet 1 box in de kamer en 1 in de keuken; kan ik dan ook die van de keuken los bedienen? (Bijv de ene keer alleen muziek in de keuken, de andere keer alleen in de woonkamer en weer een andere keer overal tegelijk).

Reputatie 5
Badge +3

Jazeker, zolang ze een andere naam/ruimte hebben dan kun je ze apart alswel gezamenlijk ( party-mode) bedienen.