Dit gebeurt als ik de arc met wifi uit en utp configureer
Met de arc op wifi speelt alles perfect
Mijn arc probeer ik op kabel te laten spelen omdat de kwaliteit van muziek via Spotify van betere kwaliteit zou zijn?
Ook probleem met 5 GHz?
Wat doe ik ?
Bedankt
Beste antwoord door Erooij
Diagnoses worden op dit forum niet uitgelezen door Sonos. Je zult ze dan moeten bellen.
Overigens lijkt het mij een fabeltje dat de kwaliteit van de muziek zou verbeteren door bekabeling. Je zou een verbeterde verbinding moeten kunnen hebben, maar het geluid zal er echt niet door veranderen. Wanneer WiFi werkt gewoon over WiFi laten spelen.
Diagnoses worden op dit forum niet uitgelezen door Sonos. Je zult ze dan moeten bellen.
Overigens lijkt het mij een fabeltje dat de kwaliteit van de muziek zou verbeteren door bekabeling. Je zou een verbeterde verbinding moeten kunnen hebben, maar het geluid zal er echt niet door veranderen. Wanneer WiFi werkt gewoon over WiFi laten spelen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.