Beantwoord

we kunnen geen speakers vinden op je account

  • 12 October 2019
  • 4 reacties
  • 939 Bekeken

Ik heb een vreemd probleem. Vandaag heb ik 2 Sonos One speakers gekocht en geprobeerd toe te voegen aan mijn systeem. Het systeem was 1 Sonos Beam.

na de installatie krijg ik maar twee meldingen. Eerst een melding met 'We kunnen geen speakers vinden die op je Sonos account zijn geregistreerd. Registreer ze nu zodat je ze kunt gebruiken'. Als ik dan op de knop druk 'Registreer je speakers'. Komt er een melding dat het bijwerken van mijn account is gelukt. De speakers zijn nu aan je Sonos account gekoppeld.

Als ik dan op klaar druk krijg ik de eerste melding weer dat de boel niet geregistreerd is. Zo kan ik oneindig tussen de twee meldingen schakelen.

ik heb geprobeerd of het lukte als ik de speakers uit en aan zet. Ik kom dan weer in de app en ik kan de Beam weer bedienen maar na 10 seconden gaat de app weer naar het zwarte scherm met “registreer je speakers” en ik kan ook de Beam niet mee bedienen.

ik heb ook geprobeerd de installatie weer helemaal opnieuw te doen maar dan loop ik gelijk al vast daar de app schrijft dat er geen nieuwe speakers zijn en niet kan vinden.

Iemand enig idee wat dit is en hoe ik het kan verhelpen? Beetje teleurstellend dat wanneer je een mooie set speakers koopt dat het allemaal niet werkt.
icon

Beste antwoord door Petertje1001 12 October 2019, 19:10

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 7
En welke speakers staan er op je account als je kijkt? Alleen de oude of de nieuwe ook?
Het is mij nu gelukt. Ik heb de boxen uitgezet. In de app heb ik de boxen die er stonden als Surroundspeakers verwijderd. Ik heb ze hierna weer aangemeld als Surroundspeakers en weer het hele proces gedaan. Nu liep alles vlekkeloos en krijg ik de melding niet meer.
Het probleem van registratie is opgelost.
Bedankt voor het meedenken.
Reputatie 7
Gelukkig maar! Veel luisterplezier!

Ik had hetzelfde probleem met een Beam en het aansluiten van twee nieuwe Sonos One’s. Bovenstaande heeft het probleem inderdaad verholpen.Dank!