Beantwoord

Wat veroorzaakt een pulserend geluid bij Film / serie kijken?

  • 11 March 2024
  • 3 reacties
  • 41 Bekeken

Iemand een idee wat de oorzaak kan zijn van een pulserend geluid bij film/serie kijken en dan met name in de muziek.

De setup is een Arc, Sub gen 2 en 2x Era 100 als surroud.

Trueplay al een paar keer uitgevoerd.

De Arc is aangesloten met een HDMI op de Arc poort van een Samsung

icon

Beste antwoord door Andreea L 20 March 2024, 16:30

Bekijk origineel

3 Reacties

Badge +2

Hallo @RDeemter,

 

Welkom bij de Sonos-community!

Kun je me nauwkeuriger uitleggen wat je bedoelt met „pulserend geluid”? Afhankelijk van je antwoord kun je controleren of je dezelfde ervaring hebt zonder andere apparaten die via een HDMI-kabel op de tv zijn aangesloten, behalve Sonos Arc. 

Heb je hetzelfde probleem met de Sonos-app? Zo ja, dan stel ik voor dat je contact opneemt met onze technische afdeling zodat we samen naar een diagnose kunnen kijken.

Goedemiddag,

Tja, als ik pulserend geluid verder moet omschrijven zou ik zeggen: geluid wat afwisselend harder en zachter gaat. 

Ik heb het bij de surround luidsprekers (era100) ook bij muziek uit de Sonos app en dan als ik vlak voor de luidspreker kom. Ik heb daar een video van maar kan deze hier niet uploaden. 

Als je mij een mailadres of andere bestemming geeft kan ik het videobestand verzenden. 

Bij voorbaat dank voor de hulp.

Met vriendelijk groet, 

Rob 

Badge +1

Hallo @RDeemter ,

 

Welkom op de Sonos Community.

 

Een video zal zeker helpen om het probleem sneller te diagnosticeren, dus bedankt dat je een video hebt gemaakt. 


Ik adviseer je om contact op te nemen met onze ondersteuning, zij kunnen je laten weten hoe je de video kunt versturen. 


Wanneer je contact met ons opneemt, zorg er dan voor dat je ook een diagnose verzendt van wanneer het probleem zich voordoet en geef mijn collega's het diagnostische nummer.

Reageer