Waar kan ik losse drivers kopen voor mijn playbar

  • 25 July 2023
  • 3 reacties
  • 53 Bekeken

Badge

Ik heb sinds jaren een playbar en deze geeft recent een vreemd geluid ( vibrerend ) bij hardere muziek. Mijn vermoede bleek juist toen ik de bar open schroefde.. de flexibele rand waarmee de conus vast zit is bij beide lage tonen divers losgescheurd. Niets geks na 9 jaar trouwe dienst. 
Via Ali kon je vervangende drivers kopen… met de nadruk op kon. 

Ik wil geen € 170,- betalen voor de std. reparatie service, ik doe het liever zelf. Maar zij kunnen geen losse items leveren. Op Ebay moet het uit Amerika 2de hands komen tegen torenhoge verzendkosten.

Wie weet waar ik wel tegen normale prijzen losse vervangende onderdelen kan halen? 


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 3
Badge +2

Hey @ppoortman 

Welkom op de Sonos community!

Vanuit Sonos zelf raden wij dit sterk af omdat mogelijk garanties dan vervallen dus ik denk ook niet dat de kans heel groot is dat je hier een antwoord gaat vinden, maar hopelijk lukt het om de vervangende onderdelen te vinden en je de playbar weer werkend kan krijgen. 

Badge

Beste Dari,

Bedankt voor je antwoord. De speaker is 9 jaar oud.. van garantie is toch al geen sprake meer toch? 

 

Groet Patrick 

Reputatie 3
Badge +2

In principe is de garantie inderdaad al lang en breed verlopen. Sonos heeft echter wel een tegemoetkoming voor speakers buiten garantie waardoor je eventueel korting zou kunnen krijgen op een nieuwe soundar naar keuze, maar ook dat komt dus nu te vervallen. Het is meer een headsup voor in de toekomst mocht je meerdere Sonos speakers hebben die een probleem ervaren, bel gewoon eventjes met onze support dan kijken wij wat we voor je kunnen betekenen. Mocht dat niet een gewenste oplossing zijn kan je daarna alsnog zelf naar alternatieven opzoek.