Skip to main content

Telkens als ik de volumeknop op de ab indruk dan hoor je een irritant toontje uit de Arc. Het geldt voor zowel de afstandsbediening van de Ziggo Next als de Sonos afstandsbediening. Dit was voorheen niet het geval.

Hebben hier nog meer mensen last van?

Wat voor een geluid is het?

Een soort laag toontje, alsof het een error geluid betreft, volume aanpassen gaat overigens wel gewoon

Dat is mij niet bekend. Weet je zeker dat dit niet uit de app zelf komt? Is het ook wanneer je de TV harder of zachter zet? Het komt me niet bekend voor. Wordt het geluid ook harder of zachter naar mate je het volume veranderd?

Ik ben al een tijdje aan het zoeken geweest maar kan het niet terug vinden, volgens mij is dit een hele poos geleden ook al eens langs gekomen. 

Zou het niet van je tv of decoder kunnen komen?

He ​@NickDo ! Eerst en vooral: welkom in de Sonos community. 🙌

Heb je de mogelijkheid om te testen met een andere afstandsbediening, om te kijken of het geluid zich dan nog steeds voordoet?

Anders zou ik je aanraden om, wanneer het zich nog eens voordoet, binnen de 30 minuten een diagnose te maken in je Sonos app. Je kan daarna contact opnemen met mijn collega’s in het support team, zodat zij verder kunnen kijken naar wat er mogelijks gaande is.

Hopelijk helpt dit! 😄

Lijkt mij inderdaad een toegankelijkheidsinstelling van je TV.

Reageer