Skip to main content

Het volume van mijn nieuwe (13-8-2024) Sonos Arc gaat vanzelf omhoog. Alles al een keer terug gezet en een schone installatie uitgevoerd. Maar dit heeft geen oplossing geboden. De Arc is op HDMI-Arc aangesloten. Contact met de Sonos helpdesk verliep prima verschillende mogelijkheden getest maar probleem is niet verholpen. Besloten is om de Arc te vervangen via advance regeling .(wordt nieuwe Sonos Arc gestuurd en na ontvangst stuur ik de defecte Sonos Arc terug).

Super oplossing op het eerste gezicht. Maar de werkelijkheid is anders. Ik ontvang via mail een MRA die moet ik controleren en daar waar nodig aanvullen en retourneren. Na het retourneren van de mail krijg ik een mail waarin staat dat ik de huidige Arc moet retourneren zodra ik een retour label van UPC heb ontvangen. Het risico van eventuele transportschade ligt bij mij?? Hè Sonos kiest een transportbedrijf op hun kosten maar de risico’s liggen bij mij, belachelijk. Ook komt men de afspraak niet na dat ik eerst een nieuwe Arc zou ontvangen. Nee eerst de oude terugsturen en binnen 3-7 werkdagen krijg ik een nieuwe toegestuurd. 
ik vraag me af wat voor status een servicedesk medewerker heeft, de toezeggingen die zij doen zijn windowdressing. Super service Sonos hiermee win je het vertrouwen van je klanten.

Idd hoor , de ziggo go app eraf gegooid en geen problemen meer gehad , top!!

Bedankt voor de oplossing, was er zelf waarschijnlijk nooit achter gekomen.


Dank je, is natuurlijk ook de kracht van een forum als dit. Groetjes


Ik heb hetzelfde probleem met een Philips tv maar heb geen ziggo app geïnstalleerd … hoe moet ik het dan oplossen?


Ik zou het echt niet weten, bel even met Sonos support


Heb je soms een abonnement bij Ziggo? Bij Ziggo is/was er een probleem met automatisch harder wanneer de Ziggo-app op de tv was geïnstalleerd. Het maakte dan verder niet uit waar en hoe je keek, het ging op de achtergrond mis. 
Zo ja, de app verwijderen.

Ontzettend bedankt voor deze tip. Ik heb vandaag de Ziggo Go app verwijdert en nu 4 uur later nog geen volume verhoging weer gehad.


Bij mij dus exact hetzelfde probleem icm Philips 77oled806. Jullie na het verwijderen van de Ziggo app geen last meer van? 
dat is dus het eerste wat ik ga doen nu. 
gr


Klopt, na het verwijderen van de app op de Philips tv is het probleem verdwenen.


Nou ben benieuwd. Heb hem zojuist verwijderd.

bedankt 🙏 


Voor de volledigheid wel even je tv (Android) en Sonos opnieuw opstarten.


Bedankt voor de tip, net gedaan. Dus afwachten nou. 


Reageer