Hallo medegebruikers,
Sinds enige tijd ben ik het bezit van de Arc en een tweetal Era 100's.
Hierbij heb ik de Arc en Era's toegevoegd aan de ruimte woonkamer.
Indien ik muziek afspeel of TV kijk, dan zit er vertraging/lag tussen de Arc en de twee Era's. Ik heb dit in eerste instantie proberen op te lossen door met wat instellingen te spelen, dit werkt echter onvoldoende.
Toen ben ik met wat speurwerk begonnen en kunnen herleiden dat indien je één sonos apparaat aansluit met ethernetkabel dat er dan een Sonosnet wordt gecreerd en daarmee een stabiele verbinding.
Dat een apparaat functioneert via Sonosnet is terug te zien aan de WM-code. Sonosnet geeft WM;0.
Nu heb ik mijn Arc verbonden via de kabel. Ik krijg nu inderdaad te zien dat deze functioneert op WM;0
Van wat ik heb kunnen terugvinden zouden mijn Era's nu automatisch moeten overgaan op WM;0.
Dit gebeurt echter niet. De Era's blijven op WM;1 en daarmee blijft er dus ook vertraging hoorbaar indien ik het geluid zowel via de Arc als Era's laat lopen.
Mijn vraag luidt; Hoe kan ik mijn Era's op WM;0 krijgen? Ofwel aansluiten op het sonosnet gecreerd door de Arc?
Hopelijk hebben jullie een antwoord, want ik kom er zelf echt niet uit. Alvast bedankt!
Gr,
Wim