Uitbreiding Sonos ARC + Sub G3.

  • 24 October 2022
  • 7 reacties
  • 197 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik ben aan het overwegen om mijn Sonos ARC en Sub G3 uit te breiden met “geluid” achter me. Dit om iets meer richting surround te gaan.

Ik heb echter een grote beperking. Ik kan en wil maar een luidspeaker achter me plaatsen.

Dit zou een Sonos One kunnen zijn maar zou bijv. ook een soundbar (Ray / Beam) een optie kunnen zijn ? En kan een soundbar überhaupt als extra speaker geconfigureerd worden ?

Graag advies en evt. mogelijkheden.

 

Alvast dank.


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

7 Reacties

Reputatie 7

Nee helaas, dat gaat niet werken. Surround komt nooit uit één speaker en iets als een “achter-soundbar” bestaat niet. Bovendien staat Sonos het niet toe dat je de Ray opneemt in een surroundsysteem waarin ook al een Arc zit.

 

Zou dit niet iets zijn: https://www.ikea.com/nl/nl/p/symfonisk-schilderijlijst-met-wifi-speaker-zwart-smart-50485764/

Reputatie 1
Badge

Dank je wel voor je reactie.

 

Denk je dat een speaker wel nut heeft ? Helaas kan ik geen twee speakers kwijt. Ja wel naast elkaar maar dat is m.i. ook niet echt de bedoeling.

Reputatie 1
Badge

Toch 2x One SL aangesloten tegen de zin in van de vrouw 😜

Reputatie 7

Goed zo! Bevalt het?

Reputatie 1
Badge

Was ff ruzie met echtgenoot maken maar ze hoort nu ook wel wat het verschil is en er kwam toch stiekem een smile op haar gezicht haha.

Reputatie 5
Badge +3

Je vrouw een grote beperking noemen is natuurlijk ook niet handig 😃

Reputatie 1
Badge

Sssst. Ik ben gewoon eerlijk over wie de briek aan heeft thuis. 😜