Hoi!
ik wil mijn playbase uitbreiden om een mooier tv geluid te krijgen. Gebruik ik daar een One voor? Dank voor het meedenken!
Hoi!
ik wil mijn playbase uitbreiden om een mooier tv geluid te krijgen. Gebruik ik daar een One voor? Dank voor het meedenken!
Je moet er dan altijd 2 plaatsen. Je kan een One en een One SL doen of 2 x een One SL wanneer je geen spraakbediening hoeft. Je kunt ook 2 Ikea/Sonos speakers doen.
De 2 speakers moeten altijd naast of achter de luisterpositie staan. Één speaker toevoegen kan niet wanneer je ook geluid van de tv over de speakers wilt.
Daarbij is het wel zo dat er aan het "gewone" tv geluid dan niet zoveel zal veranderen. Het geluid uit de surround speakers is alleen hoorbaar bij de juiste films/series.
Maar voor muziek is vele malen betere beleving. Je provider moet Dolby Digital 5.1 geluid aanbieden, dan is het echt ook wel een verbetering bij heel veel programma’s, maar zoal
Perfect daar is het ook voor bedoeld, voor meer surround zeg maar. Dank heren!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.