Beantwoord

uitbreiding

  • 12 April 2020
  • 9 reacties
  • 203 Bekeken

Ik heb zins een paar maanden de play bar en base. Welke ik al snel heb uitgebreid met een one en one sl   Naar grote tevredenheid overigens. Nog nooit zo een mooi film en helder muziek geluid gehad ( behalve voor de buren dan  )   Nu wil ik mijn systeem uitbreiden met twee st play 5’ s  of met twee move’s om ook eventueel naar het strandje mee te nemen   Wat is beter om te doen buiten de kosten om dan   Ik wil wel graag de twee one’s achter de bank houden want met twee grote play 5’s tettert het denk ik te veel in je oor tijdens een goeie actie film 

icon

Beste antwoord door Difke 12 April 2020, 20:00

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

9 Reacties

Reputatie 5
Badge +3

Voor de film beleving is 5.1 het maximum.

De 2 One’s zijn idd voldoende voor achter je bank.

Voor muziek kan je uitbreiden naar wens. In een grote ruimte zullen 2 x Play 5 zeker tot hun recht komen.

Je kan eventueel een Move erbij nemen voor op het strandje of voor eventueel in de tuin.

Het is eigenlijk allemaal je persoonlijke voorkeur.

Alvast veel luisterplezier 👍

 

Bedankt voor je reactie 

Moet je de twee play 5 boxen apart vande film/ tv houden enalleen aandoen als er muziek aanstaat ?

Reputatie 5
Badge +3

Als je je surround bv in de woonkamer hebt staan, dan kan je de 5’s een andere kamer toewijzen, bv eetkamer ofzo.

Je kan dan een film kijken in de woonkamer en tegelijkertijd muziek spelen in bv de eetkamer.

Best is wel dat je de 5’s dan ergens anders zet 🙂.

Als je ze toch bij de tv wil hebben zal je moeten kiezen, film of muziek.

Mijn woonkamer is 8 bij 6 m waar een open keuken aan vast zit in een L vorm van 6 bij 3 m heb al het 5.1 surround systeem wat top werkt voor de muziek wil ik uitbreiden in boxen  kan ik dan beter twee play 5 ‘s of twee move’s. Of van elk 1 nemen   Wat geeft hier een beter gelijk denk je 

Reputatie 5
Badge +3

2 Play 5’s gaan een mooier voller geluid geven, maar de resterende  ruimte die je nog wil voorzien van muziek zijn de P5’s misschien wat overkill. Volgens mij zullen 2 One’s ook zeker voldoende zijn hiervoor.

De Move zou ik eerder gaan gebruiken voor in de tuin ofzo.

Bedankt voor je reactie. Ik ga hier zeker mee aan de slag   Denk even aan mijn  sonos dealer vragen of ik wat mag testen 👍

Reputatie 5
Badge +3

Groot gelijk, dat moet je zeker doen.

Alvast veel succes met je keuze 👍

👌

Bedankt voor je tips