Beantwoord

uitbreiden One SL met Ray soundbar

  • 28 October 2023
  • 2 reacties
  • 106 Bekeken

Toen ik mijn beide One SL's (die ik al had, naam woonkamer ) wilde uitbreiden met een nieuwe aangeschafte Ray soundbar om er 1 systeem van te maken werd de Ray in woonkamer 2 geplaatst en zo zijn het 2 aparte systemen gebleven. Ik heb het proces van verbinden van de Ray herhaald en nadrukkelijk bij de vraag waar deze geplaatst diende te worden op woonkamer geclickt. Helaas het zelfde resultaat. Weet iemand een oplossing?

icon

Beste antwoord door Erooij 28 October 2023, 14:13

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

Deze al gevolgd? https://support.sonos.com/nl-nl/article/add-surround-speakers-to-a-sonos-home-theater
Durf het niet met zekerheid te zeggen maar mogelijk moet je ook eerst de stereo-opstelling openbreken en er 2 aparte kamers van maken alvorens je ze kan toevoegen als surround  

 

Reputatie 7

Punt is: het opzetten van een surround systeem werkt vanuit de soundbar. Als die een eigen “kamer” heeft kun je daar de One SL’s aan toevoegen. In plaats van dat je de Ray toevoegt aan de One SL’s.

Let op: als de One SL’s nu een stereoset vormen moet je ze eerst uit elkaar halen. Dan kun je ze toevoegen aan “Woonkamer 2”, de Ray. Daarna kun je evt. de naam van “Woonkamer 2” wijzigen naar Woonkamer.