Tweede Sonos One bijvoegen aan een Ray + One.

  • 22 December 2022
  • 11 reacties
  • 148 Bekeken

Badge

Ik heb al een one maar kan je er een toevoegen. Inclusief ray.


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

11 Reacties

Reputatie 7

Ervan uitgaande dat je opmerking een vraag is, ben ik toch ook benieuwd wat je bedoelt. Wil je met je bestaande One, een extra One (waarom geen One SL) en een Ray een surroundopstelling maken? Dan gaat Sonos ervan uit dat je begint met de set up van de Ray. Die krijgt een eigen “kamer” waar je één voor één de One’s aan toevoegt als surrounds.

Reputatie 7
Badge +3

Even een beetje inlezen over wat Sonos is zou geen kwaad kunnen. Sonos geeft prima formatie op zijn site.

Badge

Even een beetje inlezen over wat Sonos is zou geen kwaad kunnen. Sonos geeft prima formatie op zijn site.

Sorry hoor, ben maar een beginner🤔

Badge

Ervan uitgaande dat je opmerking een vraag is, ben ik toch ook benieuwd wat je bedoelt. Wil je met je bestaande One, een extra One (waarom geen One SL) en een Ray een surroundopstelling maken? Dan gaat Sonos ervan uit dat je begint met de set up van de Ray. Die krijgt een eigen “kamer” waar je één voor één de One’s aan toevoegt als surrounds.

Dank voor je antwoord. Heb nu 2 one en een ray. Maar ik moet ze wel onafhankelijk van elkaar steeds instellen qua geluid . Dat gaat niet met 1 knop.?

Reputatie 7
Badge +3

Juist dan is het belangrijk om je goed in te lezen in het product. Het is niet zomaar een paar centen die uitgegeven kunnen gaan worden. Sonos heeft een prima informatieve site en een algemene vraag al “kan je er één toevoegen” is wel heel erg basic. Dit is juist waar Sonos om draait.

Maar laten we de vraag dan simpel beantwoorden: ja dat kan.

Reputatie 7

Het is de vraag wat jij wilt. Als je ze onafhankelijk van elkaar moet instellen heb je ze niet als surround aangemerkt in de set up (zoals ik hierboven heb uitgelegd).

Badge

Hoi, ik heb ze nu als.surround ingesteld. Het geluid is fantastisch. Heb alleen 1 vraagje. Als ik via Google assistent wat vraag [ en deze is goed ingesteld op de sonos one ] hoor ik vaag de assistent het volgende zeggen.... Er is een fout opgetreden, probeer het over een paar seconden nog een keer. Weet jij wat dit kan zijn .

Reputatie 7

Lijkt op een probleem met de internetverbinding. Anders nog eens Sonos verwijderen uit Google en Google uit Sonos en opnieuw installeren?

Badge

Dit zal ik eens proberen. Dank voor je bericht.

Gr Ad

Badge

Alles geprobeert,  heb zelfs de Ray en allebei de sonos one gereset naar fabrieksinstellingen.  Daarna 1 voor 1 geïnstalleerd.  Tis heel vreemd, eerst had ik alleen een one een jaar later een ray en een week later nog eens een one , en toen is het probleem.begonnen. ik snap er niets meer van.

Gr Ad

Reputatie 7
Badge +3

Morgen Sonos eens bellen lijkt mij.