Hallo allen,
2 jaar geleden 2x een play5 aangeschaft. Grote boxen, maar een waanzinnig geluid en volume. Deze krachtpatsers konden we aansluiten op de tv dmv 3.5mm Jack. We hebben er destijds een Play1 bij gekocht om af en toe te verplaatsen, die nu eigenlijk altijd in de tv kamer bijgevoegd wordt.
We hebben vorige week een nieuwe TV gekocht (Samsung Qled the Frame). Omdat we top geluid gewend waren en we de 5jes niet op deze tv kunnen aansluiten (geen koptelefoon aansluiting), hebben we tijdens black friday bedacht een Beam aan te schaffen.
Ik kom er nu achter dat de Beam als basis in combinatie met de dubbele 5 toch minder goed geluid geeft in vergelijking met de eerdere dubbele 5 (als basis). Of kan ik dit wijzigen dmv de instellingen?
Mijn vraag; klopt het dat je bij tv kijken het beste de gehele set kan aansluiten, maar als je muziek luistert je de Beam beter even kan buitensluiten?
Vind het zonde het vermogen van mijn 5jes niet optimaal te benutten. Heb het gevoel er op achteruit te gaan, terwijl de Beam toch juist een toevoeging zou moeten zijn?