Vraag

tikkend geluid uit playbar + krijg de sl ,sub en playbar geen hard geluid meer uit

  • 31 January 2020
  • 1 reactie
  • 273 Bekeken

Beste Allemaal,

Ik ben al 6 uur bezig en word bijna gek.

Ik heb de sonoslijn gebeld omdat ik een tikkend geluid uit de playbar heb. Nog geen oplossing helaas. We hebben een aantal dingen gedaan zoals playbar opnieuw gezocht en 2x one sl weer toegevoegd en de sub.

Die heb ik bijv allemaal onder woonkamer staan : 2x one sl,sub en playbar.

Alleen eerst had je oorkappen nodig en speelde de sub kneiterhard, playbar en de 2 x one sl's. Nu na dit alles proberen om de tik uit de playbar te krijgen met YouTube en Netflix helaas niet gelukt. Krijg ik het sowieso niet meer voor elkaar om alles weer kneiterhard te laten gaan.de sub speelt op 10 procent em de sls op 20 procent slaat helemaal nergens op. Wie kan mij helpen om dit op 5.1 te laten lopen en dat alles weer super hard gaat. 


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

1 Reactie

Reputatie 7
Badge +2

Hey Ponny,

Wil je eigenlijk verzoeken nogmaals te bellen zodat we dieper onderzoek kunnen doen.

De eerste vraag die bij mij opkomt, ervaar je dit alleen bij het afspelen van TV geluid? of ook bij het afspelen van muziek wat via de Sonos-app te selecteren is.

Als muziek wel goed werkt, dan klinkt het ernaar dat je TV een zeer zacht geluid geeft, en mogelijk ook het tikkende geluid.

Als je TV inderdaad een zeer zacht geluid geeft, dan kan het dat je met 100% Sonos volume, nogsteeds niet het volle geluid ervaart.

Pas wel op als je dan muziek zou aanzetten, dat niet je muziek opeens kei-hard uit de Sonos komt.