Beantwoord

Tikkend geluid in beide play one's

  • 25 May 2019
  • 4 reacties
  • 529 Bekeken

Ik ervaar een tikkend geluid in de Play one en soms in de Playbar.... stekker van de apparaten erin en eruit heeft helaas niet geholpen. mogelijk een software update foutje/bug..??
icon

Beste antwoord door Tim S 27 May 2019, 10:56

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Ja, we hebben de laatste dagen precies hetzelfde.. Ook als we naar de TV kijken, het geluid gaat via Sonos.. Nu ik jou verhaal lees, denk ik iets van software.. Hoop dat het wordt opgelost..
Ik ervaar een tikkend geluid in de Play one en soms in de Playbar.... stekker van de apparaten erin en eruit heeft helaas niet geholpen. mogelijk een software update foutje/bug..??


Met name ervaar ik de tik bij een 5.1. surround geluid uitzending ( Film o.i.d..) via de TV
Reputatie 7
Badge +2
Wil je vragen ons een mail hierover te verzenden, dit mag naar support@sonos.com.

Graag zien we hierin een diagnose tegemoet kort aangemaakt nadat dit tikkend of krakende geluid zich zou voordoen.
Ook vernemen we graag op welke speaker het tikkende geluid vernomen werd, de soundbar? de linker of rechter of beide achter speakers? of misschien allemaal tegelijkertijd?
We vernemen ook graag wat de zender is waar je naar kijkt, en wat het programma was wat werd weergegeven op deze zender. (reclame/film/praat programma?)

Ook ik ervaar een tikkend en licht krakend geluid in mijn play ones.

Echter alleen als een programma op de TV (LG) gepauzeerd wordt. Maakt niet uit welk programma of zender.  (KPN)

Tijdens het pauzeren van spotify of YouTube geeft het geen problemen.

diagnose: 1069192223.