Goedenavond,
Mijn huidige opstelling is als volgt:
Arc
Sub gen 3
2x era 300.
Nu wil ik upgraden naar zoals velen de Ultra. Wat moet ik doen om de arc uit me systeem te krijgen en deze klaar te maken voor verkoop?
Alvast bedankt voor de hulp
Goedenavond,
Arc
Sub gen 3
2x era 300.
Nu wil ik upgraden naar zoals velen de Ultra. Wat moet ik doen om de arc uit me systeem te krijgen en deze klaar te maken voor verkoop?
Alvast bedankt voor de hulp
De Arc blijft mogelijk nog een paar dagen zichtbaar in je systeem - en zichtbaar in je profiel tot een ander hem in gebruik neemt.
Nog 1 vraagje. Nu ga ik de arc vandaag verkopen. Nu zag ik in de app van sonos het kopje "eigenaarschap systeem overdagen". Moet ik dit doen voor het na het resetten van de Arc of hoef ik dit helemaal niet te doen.
De vraag is of je het eigenaarschap van je systeem over wilt dragen. Ik begrijp dat het alleen om de Arc ging? Dan is resetten van de Arc handiger. Als je de Arc reset heb je die overdrachtsfunctie ook niet nodig.
Ok top heb alle stappen nu gevolgd en heb inmiddels de ultra ook aangesloten. De app kan hem wel vinden echter tijdens het controleren op updates geeft hij code 1000 aan. Nu gaat hij niet verder en kan je hem ook niet gebruiken. Heb al paar keer stroomvoorziening gemaakt en de router opnieuw opgestart zonder succes
Code 1000 is een verbindingsfout volgens mij. Even tijdelijk bedraad aansluiten?
Probleem opgelost terug gegaan naar Hello Tv en de ultra omgeruild nu doet hij het wel.
De oude deed het op geen enkele manier niet bedraad en niet via de wifi
Bedabkt voor de hulp
Groen is arc ultra
Rood is sub gen 3
Blauw is era 300.
Ik ervaar dat we weinig geluid in de keuken hebben. Wat zou een goede oplossing zijn nog een era 300 op de plek van het Geel? Of hebben jullie een ander idee?
Alvast bedankt
Ps huis is langer als op tekening want de uitbouw van 2.50 staat er niet bij. En de keuken en woonkamer zijn omgedraaid.
Wij hebben een era 300 in de eetkamer staan die eigenlijk teveel power heeft en nog een one sl in de keuken hangen. Als ik jou was zou ik daar een one sl of een era 100 plaatsen
Heb je de 300’s als surrounds bij de Arc Ultra ingesteld? Dan zou je ze op “volledig” kunnen zetten. Dan komt er bij muziek gewoon stereo uit. Dat moet voldoende zijn in de keuken,
Heb de keuze gemaakt. Heb wederom bij hello tv een era 300 gehaald voor een mooie prijs. En moet zeggen het klinkt nu veel voller in de woonkamer en is het geen zwart gat in de keuken.
Ik heb de 2 era's achter de bank idd als stereo paar staan en dan geluid als volledig.
Interpreteer ik je plaatje verkeerd als ik eruit afleid dat de Era’s in de keuken hangen?
Ja want in de tekst staat dat de woonkamer en keuken verwisseld zijn.
Klopt dat vonden wij logischer
Heb nog een vraagje.
Er valt mij nu iets op nu de 3de era draait.
Als ik nu muziek speel dan komt uit de enkele era zowel uit de voorkant als de bovenkant geluid. Bij het stereo paar ervaar ik eigenlijk alleen geluid uit de bovenzijde.
Staan de andere 2 era’s niet in surround opgesteld?
De achterste speakers zoals te zijn op de tekening in blauw die staan als surround ingesteld in de kamer "woonkamer". En degene in het geel staat in ze eentje in de kamer "keuken"
Ze staan dus in Surround en niet als stereo zoals je aangaf. Volgens mij klopt het dat het klankbeeld van de 300 dan heel anders is. Dat is een bewuste keuze geweest van Sonos.
Ja want in de tekst staat dat de woonkamer en keuken verwisseld zijn.
Had ik niet gezien. Het plaatje schoof er steeds voor.
Ok dan heb ik weer wat geleerd. Wederom.bedankt voor jullie hulp. Heerlijk zo'n forum.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.