Huidige opstelling: vier maal Sonos One SL (twee keer stereo paar) en een Beam op de tv aangesloten. Ik heb twee vragen:
-ik overweeg een sub mini aan te schaffen en wil deze dan zowel voor films (i.c.m. met de Beam) als voor muziek (i.c.m. de vier One SL’s) gebruiken. Betekent dit dat als ik switch van tv kijken naar muziek luisteren ik de Sub moet loskoppelen van de Beam en moet koppelen aan de One SL’s of kan ik het zo instellen dat de Sub zowel gebruikt wordt bij het kijken van tv als het luisteren naar muziek?
-ik zou het liefste twee van de One SL’s koppelen aan de Beam zodat ik surround sound heb, Maar dan moet ik dus als ik switch van tv kijken naar muziek luisteren de twee One SL’s loskoppelen van de Beam. En dan weer als stereo paar instellen en dan kan ik daarna muziek luisteren. En dat vind ik wat omslachtig. Vraag is of dit handiger kan en zo niet: hoe doen jullie dat dan? Of moet ik nog twee extra speakers aanschaffen en deze dan alleen voor de surround met de Beam opstelling voor de tv gebruiken?
Alvast erg bedankt.
Edit: het antwoord op mijn tweede vraag heb ik volgens mij gevonden. Dit kan blijkbaar niet.