Vraag

surroundspeakers installeren lukt niet meer

  • 27 December 2020
  • 4 reacties
  • 616 Bekeken

Na een stroomstoring kan ik geen surroundspeakers installeren

De Beam sub en 2 x play 1 gereset en opnieuw gekoppelt

Alles kan probleemloos geïnstalleerd worden , maar geen surround

klik op onderstaande afbeelding voor het koppelen , maar geen afbeelding te zien

Ook alleen de 2 X play geïnstalleerd  precies het zelde als ik stereopairing wil doen

 

Enig idee ?

 

Groeten Herman


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Hier precies hetzelfde.

wanneer de beam en de play-1’s nieuw aangemaakt zijn in de Sonos app, werkt per speaker  alles prima. Maar zodra er een stereo of surround paar gemaakt wordt valt alles weg. Bij een surround paar blijft alleen de Beam speaker beschikbaar maar de play-1’s zijn compleet verdwenen in de Sonos app (V2) op IOS.

Met andere iphone , sonos app gedownload en weer geprobeerd

Nu lukt het wel ! heel vreemd.

Hoi HvdR, Ook geprobeerd met een ander IOS apparaat, nu blijft het stereo paar wel staan en werkt. Maar zodra er met de beam een surround set gemaakt wilt worden blijft het mis gaan en zijn de play1’s weer weg…. Ik zie dat we wel in aanmerking komen voor een 15% korting om ONE sl boxen, maar voor 4 weken terug kon dit gewoon. Mijn vermoeden is dat er een software update is geweest die deze issues veroorzaakt.

Extra update: ook met een Android device hebben we het geprobeerd de koppeling te maken als “surround set” maar helaas, zelfde issue.