Beantwoord
Surround werkt niet meer
Hallo.
Ik heb een Sonos Beam en twee One's. Sinds kort werken mijn twee Ones niet meer als Surround boxen. Ze fungeren nu als de twee achterste boxen.
Ik kan wel het volume bedienen van de boxen. Daarnaast doen ze het wel als ik via Spotify muziek afspeel.
Ik weet niet wat het probleem is. Kan iemamd mij helpen? Sinds kort gebruik ik Google Assistent. Kan het daarmee te maken hebben?
Alvast bedankt.
Ik heb een Sonos Beam en twee One's. Sinds kort werken mijn twee Ones niet meer als Surround boxen. Ze fungeren nu als de twee achterste boxen.
Ik kan wel het volume bedienen van de boxen. Daarnaast doen ze het wel als ik via Spotify muziek afspeel.
Ik weet niet wat het probleem is. Kan iemamd mij helpen? Sinds kort gebruik ik Google Assistent. Kan het daarmee te maken hebben?
Alvast bedankt.
Beste antwoord door JeroenvR90
Bedankt voor jullie reacties. De PCM instelling lijkt inderdaad het werk te doen. Zodra ik bijvoorbeeld Netflix afspeel dan heb ik 5.1 geluid. Thanks!
Het enige vreemde is dst zelfs dat youtube filmpje in het verleden over 5.1 werd afgespeeld. Waarom dat nu niet meer is begrijp ik niet echt. Maargoed, het lijkt nu alleen op Youtube niet te werken en dat is opsich prima.
Bedankt voor jullie hulp en reacties.
Bekijk origineelHet enige vreemde is dst zelfs dat youtube filmpje in het verleden over 5.1 werd afgespeeld. Waarom dat nu niet meer is begrijp ik niet echt. Maargoed, het lijkt nu alleen op Youtube niet te werken en dat is opsich prima.
Bedankt voor jullie hulp en reacties.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.