Hallo allemaal,
Ik heb al enige tijd een playbar, een sub en 2 Play1’s in surround staan in combinatie met de TV. Dit heeft altijd goed gewerkt, tot ik gisteren opmerkte dat de Play1’s geen geluid meer gaven als surroundspeakers. Ook de sub doet het niet meer. Ik heb alles even gereset, maar het is een hele opdracht alles weer gekoppeld te krijgen, en als het lukt, geeft de app niet altijd de juiste info/status volgens mij. De app geeft weer dat alles gekoppeld is, maar als ik ga kijken naar de status, dan zijn sommige zaken toch niet verbonden, of de sub niet toegewezen die ik dan ook amper toegewezen krijg. Ook heb ik het gevoel als ik de Play1’s terug als surroundspeakers wil koppelen met de playbar, dat de Play1’s hun connectie wegvallen. Hetzelfde geldt trouwens voor de sub. In ieder geval, surround instellen is een ramp.
Heeft dit te maken met de laatste update eind mei? Er zijn heel wat sonos problemen met de app, en ik heb het gevoel dat ik nu aan de beurt ben met alle problemen van dien.
Deze morgen gaf de app weer dat alles weer geconnecteer was, maar als ik in de app kijk, is dat niet het geval.