Nu heb ik een Symphonisk(lamp) bij Ikea gekocht die ik als rechtersurroundspeaker wilde installeren.
Helaas, dat kan niet, want je moet dan beide surroundspeakers vervangen door Symphonisk(lampen). Dat is zeer teleurstellend, want in de reclame en beschrijving van de Symphonisk staat “Werkt met SYMFONISK-wifispeakers
Creëer het sound system dat jij wilt door eenvoudig speakers via wifi te verbinden en breid het uit wanneer je wilt.”
Dit is al sinds het begin van Sonos en altijd openlijk gecommuniceerd. Het lijkt me ook wel verdedigbaar qua techniek dat er twee dezelfde speakers nodig zijn voor deze functies.
Vraagje... Ik wil naast mijn Playbar nog 2 symfonisk toevoegen als voor speakers. Achter heb 2 play 3.
Heeft dit toegevoegde waarde?
Gr.,
Jan
Nee, Sonos kent geen 7.1 opstelling. De playbar is al 3.0, links, rechts en midden.
De 2 extra speakers kunnen ook niet gekoppeld worden aan de playbar en zouden dan als extra kamer moeten worden toegevoegd, met een heel vreemd geluidsbeeld tot gevolg.
Ok, bedankt. Een sub zou dan een betere aanvulling zijn.
Zelf heb ik een playbase, sub en 2 play 1’s. Persoonlijk vind ik het geluid wat evenwichtiger worden door de sub. Voor enkel het laag hoeft het niet direct, zeker met een playbar, maar gevoelsmatig wordt het totaal geluid mooier.
Zelf heb ik een playbase, sub en 2 play 1’s. Persoonlijk vind ik het geluid wat evenwichtiger worden door de sub. Voor enkel het laag hoeft het niet direct, zeker met een playbar, maar gevoelsmatig wordt het totaal geluid mooier.
OK zal eens in de winkel vragen of ik mag uitproberen. Sub is vrij prijzig en moet natuurlijk wel meerwaarde hebben.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.