Vraag

Surround en Sub verliezen verbinding

  • 28 March 2018
  • 1 reactie
  • 199 Bekeken

Ik heb een HOME cinema setup met een playbase, Sub en twee play 1s. Het gebeurd wekelijks dat mijn Sub en play 1s wegvallen. Bij settings staat dan kamer naam (+?+?+?). Elke keer moet ik dan het hele setup proces opnieuw starten wil ik alles gekoppeld krijgen. Ontzettend irritant en een zeer frustrerende ervaring op dit moment.

Ik heb het zoel bekabeld als draadloos nu geprobeerd. WiFi modem is van tmobile thuis en heeft een stabiele verbinding. Wie kan mij helpen dit probleem op te lossen?

Diags: 907533662

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

1 Reactie

Reputatie 7
Badge +2
Ik zie in de diagnose een Groupcast probleem naar voren komen.
Dit komt er op neer dat de router opeens een ander wifi wachtwoord verlangt van Sonos dan het wachtwoord wat eerder wel werkte.
Dit is uiteraard gek, want een wifi wachtwoord blijft altijd het zelfde en de router zou dit dus ook niet moeten doen.
Komt er op neer dat we adviseren de router uit en aan te zetten en alle Sonos uit en aan te zetten.
Als het probleem zich dan toch nog voor blijft doen, en we zouden in een 2e diagnose bevestigen dat dit Groupcast probleem zich weer voordoet, raden we aan om op Sonos wifi over te stappen.
Sonos wifi word aangemaakt door 1 component te bekabelen met de router.
Dit kan een speaker zijn, alhoewel de meeste mensen vaak een Sonos Boost hier voor aanschaffen, aangezien de router vaak in de meterkast staat waar je de speaker waarschijnlijk niet wenst te bekabelen.
Voor nu wil ik u verzoeken de router en alle Sonos opnieuw op te starten.
Indien het probleem zich weer voordoet zie ik graag een nieuwe diagnose tegemoet.