Skip to main content

Surround en muziek via Era 300

Onlangs heb ik een ARC ultra, 2 keer era 300 en een sub mini aangeschaft.

Deze wil ik opstellen als een home cinemasysteem, dus de 2 era 300 speakers als surround speakers ingesteld.

Normaal was het mijn bedoeling om de era 300 speakers ook te gebruiken als stereopaar om mijn muziek te streamen, maar blijkbaar kan dit dus niet omdat ze dan reeds als surround speakers zijn ingesteld.

Zal het streamen van mijn muziek (tidal, spotify, ...) nog deftig klinken via mijn era 300 speakers als surround speakers en dus samen met de ARC ultra en de sub, of ga ik voor het beste resultaat nog twee afzonderlijke speakers (bv era 100) moeten aanschaffen die ik dan als stereopaar instel samen met de sub?

Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

2 Reacties

106rallye
  • 8424 reacties
  • 5 maart 2025

Of iets goed klinkt kan alleen jij bepalen. Waarom probeer je het niet gewoon? Zet de instelling voor muziek dan op “volledig”.

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • 4404 reacties
  • 5 maart 2025

Of juist niet op volledig, maar op sfeervol en speel wat met de aparte schuif voor volume surrounds bij muziek. 
Wat het mooiste is is inderdaad persoonlijk. Zelf vind ik het geluid ruimtelijker bij sfeervol. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen