Vraag

Surround boxen functioneren

  • 31 December 2016
  • 6 reacties
  • 245 Bekeken

Goedemorgen, Van ziggo heb ik een nieuwe modem mogen ontvangen (Connect box). Mijn internet over losse aparaten lijkt prima te werken. Maar mijn surround boxen storen e/o vallen weg na installeren van de nieuwe modem. Ik heb al ingesteld dat zowel de 2,4 als de 5 aanstaat. Ik wordt er gek van en kan niet lekker genieten van mijn sonos. Wat doe ik niet goed?

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

6 Reacties

Reputatie 3
Hoi Kees,

Heb je alle stappen van de FAQ goed gevolgd?

https://sonos-nl.custhelp.com/app/answers/detail/a_id

Dus vooral alle speakers 1 voor 1 opnieuw opstarten en draadloze installatie ofwel opnieuw instellen.

Als je dat gedaan hebt, dan vraag ik me af wanneer de surroundspeakers wegvallen: bij film, TV, muziek, of allen? Enkel die twee, alle andere producten werken goed?
Wat ontzettend dom, maar hiermee is het inderdaad gelukt. Schijnbaar eerder geen volledige opstart doorlopen. Hartelijk dank!
Reputatie 3
Top!
Helaas toch weer problemen en het geluid uit mijn surround valt weer (tijdelijk) weg. Kan er nog een andere oorzaak zijn?
Reputatie 3
Storende apparatuur, een druk draadloos kanaal (of verkeerd draadloos kanaal). Maar zonder info is dat nogal gissen. Misschien mailtje naar Sonos sturen met een diagnose (instellingen - geavanceerd - diagnose). En eventueel je netwerk set-up. Dan gaan ze kunnen zien wat het probleem precies is.
Op welk kanaal staat de 2.4 en 5 Ghz band in je router? Welke installatie heb je en hoe is het aangesloten? Heb je iets bedraad of is alles draadloos?