Beantwoord

Suround 5.1 lukt niet met play5 gen1

  • 14 January 2019
  • 1 reactie
  • 318 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik heb een sub met een beam en twee play5 gen1 luidsprekers.
Het opzetten van een surround systeem lukt niet omdat de play5 gen1 niet ondersteunt lijkt te zijn.
Is dit juist?
Een Play 3 lijkt wel ondersteunt te worden en begrijp niet waarom een Play 5 gen 1 dan niet ondersteunt wordt.
Ik lees ook iets over een trage verbinding met alleen 2,4 GHz maar als ik alles met een netwerkkabel aansluit lijkt me dit geen reden dat het niet zou werken.

Iemand enig idee of het idd zo is dat de play5gen1 niet ondersteunt wordt of dat er een workaround voor is?

Gr,

Robert
icon

Beste antwoord door Tim S 15 January 2019, 10:54

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

1 Reactie

Reputatie 7
Badge +2
Hallo,

Ik heb een sub met een beam en twee play5 gen1 luidsprekers.
Het opzetten van een surround systeem lukt niet omdat de play5 gen1 niet ondersteunt lijkt te zijn.
Is dit juist?
Een Play 3 lijkt wel ondersteunt te worden en begrijp niet waarom een Play 5 gen 1 dan niet ondersteunt wordt.
Ik lees ook iets over een trage verbinding met alleen 2,4 GHz maar als ik alles met een netwerkkabel aansluit lijkt me dit geen reden dat het niet zou werken.

Iemand enig idee of het idd zo is dat de play5gen1 niet ondersteunt wordt of dat er een workaround voor is?

Gr,

Robert

Dit klopt, je kan alleen een surround opstelling maken met de 2e generatie Play:5 speakers.
De 1e generatie heeft een redelijke leeftijd, en geen 5ghz wifi chip, waardoor deze niet als surround kan functioneren.