Weet niet waarom maar op een gegeven moment werkt de setup niet meer. Heb dus een ARC 2x een sonos one achter en een Sub. Dit werkte (zover ik weet) allemaal prima. Ineens dacht ik waar is de ‘bass’ en voelde ik de Sub, daar zat 0 trilling in kortom die deed niet meer mee (ook gecheckt met juiste geluid e.d.)
Na heel veel proberen en resetten en opnieuw toevoegen kom ik wel goed door het toevoegen maar het “toevoegen” van de sub weer aan de kamer waar de arc en de 2x sonos one zitten gaat het na een tijdje fout. Je ziet dan wel dat de Sub bij het setje er bij is gekomen alleen die doet helaas niks. Geeft altijd een error op het toevoegen.
Toen dacht ik, de ARC heb ik (zoals aangegeven op de website) via netwerk kabel verbonden, dit zodat de rest wireless is en zijn eigen mesh maakt. Helaas werkte dit dus blijkbaar niet goed want nu heb ik de ARC ook op wireless gezet en nu werkt alles wel als een zonnetje.
Kortom, waarom geeft de app niet aan dat ik alles moet zetten op wireless? Lijkt met dit ook niet onhandig dat hij dan de wifi meer belast (zoveel verkeer is het niet maar toch)
Staat dit ergens beschreven, is dit normaal?
Bvd,
Erik