De subwoofer valt weg en komt niet meer terug.
Diagnose aangemaakt 530319431
Heb sinds vandaag de sub utp in de router geplugd. De Soundbar was inmiddels bedraad ivm uitbereiding van de set. De router die tussen beide stond heb ik inmiddels de wifi van uit geschakeld "stond meer dan een maand aan" Alles werkte vlekkeloos. Tot gisteren of afgelopen week. Vandaag werkte de sub 100% niet meer mee, vanmiddag sub uit het systeem verwijderd en het systeem heeft de sub zelf toegevoegd na het verwijderen "alsof de sub nooit verwijderd is geweest". hierna doet ie wel gewoon weer mee. ik wacht even af met de bekabelde installatie.
Heeft u nog meer ideeën wat ik kan uitvoeren om dingen uit te sluiten? Alle tips zijn welkom
Antwoord
Sub valt weg
Beste antwoord door Tim S
De sub draait wel goed mee met de films die ik afspeel. Helaas het geluid uit de muziekbibliotheek is onveranderd waarschijnlijk software-update geweest die de instellingen veranderd heeft?
Ga je toch verzoeken ons telefonisch te benaderen.
Refereer graag aan ticket nummer.: 00098787 als je een collega aan de lijn hebt.
NL: 0800 555 1234
BE: 0800 644 44
Gratis nummers, Maandag t/m Vrijdag van 10:00 tot 18:00 te benaderen.
Reageren op dit topic is niet mogelijk.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.