Vraag

Sub toevoegen andere ruimte

  • 31 May 2023
  • 4 reacties
  • 79 Bekeken

Helaas lukt het mij niet om mijn sub toe te voegen aan mijn woonkamer. Na een reset (fabrieksinstellingen) kan ik de sub enkel toevoegen aan onze keuken waar een Play 5 staat. De sub staat echter in de woonkamer.

 

Wanneer ik m wil verwijderen krijg ik de optie om m te verplaatsen naar een andere kamer. Als ik voor die optie ga krijg ik de melding; “Er is een compatible Sonos-speaker aan staat om Sub toe te voegen. Zorg dat je speaker aanstaat en verbonden is met wifi”

Terwijl er een Playbar en 2x een Play 1 aanwezig is om aan te koppelen.

 

Heb dus enkel Sub ondersteuning (die in de woonkamer staat) wanneer ik geluid in de keuken (Play 5) afspeel

Hoe kan ik de Sub uit de keuken halen en aan de woonkamer koppelen zonder bovenstaande foutmelding te krijgen?

Bij voorbaat dank voor jullie support


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 7

Is de Playbar verbonden via wifi?

Volgens mij bedraad. Maar Sonos helpdesk heeft het al verholpen (super service overigens)

Dank voor je reactie.

Reputatie 7

Voor volgende lezers: wat was de oplossing?

De sub bleek niet juist te zijn verwijderd. App gereset incl privacy instellingen. Sub in alle ruimtes opnieuw volledig verwijderd en opnieuw toegevoegd 

 

de combinatie van opnieuw verwijderen en uit/aan zetten privacy instellingen bleek de oplossing