Skip to main content
Antwoord

Sub mini wordt er elke keer uit gegooid

• September 20, 2025
  • 4 reacties
  • 74 Bekeken

Ik heb thuis een Playbar met 2x Play 1 als surround systeem en sinds enkele maanden een Sub mini, deze meerdere keren toegevoegd, hij doet dan gewoon mee in het systeem, maar de Sub mini word er na enkele uren/dagen uit gegooid. Dan moet ik hem resetten, en opnieuw toevoegen. Dan dan begint het verhaal weer opnieuw. 

Beste antwoord door 106rallye

De wifikaart van de Playbar wil nog wel eens uitvallen, maar dan zouden ook de surrounds daar last van hebben en daar hoor ik je niet over. Misschien eens een diagnose maken als het gebeurt en Sonos bellen?

4 Reacties

106rallye
  • September 20, 2025

En als je hem eens als test ergens anders neerzet?

• Auteur
  • Novice
  • September 20, 2025

Ja gedaan, verder van de Router, (Dat was het advies in een andere Topic) omdat hij dan minder gevoelig zou zijn voor de Storing/verbinding, Maar dan loop ik tegen hetzelfde aan.

106rallye
  • Antwoord
  • September 21, 2025

De wifikaart van de Playbar wil nog wel eens uitvallen, maar dan zouden ook de surrounds daar last van hebben en daar hoor ik je niet over. Misschien eens een diagnose maken als het gebeurt en Sonos bellen?

• Auteur
  • Novice
  • September 21, 2025

Het gaat enkel mis met de Sub mini inderdaad, voor de rest nog geen problemen gehad. Ik ga ze contactend! (Heb van beide al een diagnose, tijdens verbinding, en wanneer hij hem eruit gooit)  Bedankt voor je reacties!