Beantwoord

sub mini alleen bekabeld geluid

  • 28 January 2023
  • 9 reacties
  • 169 Bekeken

Hallo,

ik heb een arc met twee Surround speakers en een sub mini. Alles werkt naar behoren behalve de sub mini. Deze werkt alleen via een bekabelde verbinding. Zodra de ethernet kabel er uit gaat komt er geen geluid meer uit. Ik heb al meerdere keren opnieuw verbonden. Soms gaat dat lastig. Soms goed. Zelf als hij verbonden is en gekoppeld is aan de kamer komt er zonder ethernet kabel geen geluid uit. Ben al terug gegaan naar de winkel. Daar hebben ze hem getest en werkte het wel. Heeft iemand misschien een idee wat nog te doen? Mvg, Oscar

icon

Beste antwoord door Erooij 28 January 2023, 17:49

Bekijk origineel

9 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

Weet niet hoe je eea aangesloten hebt, maar staat in de sonosapp de WiFi wel aan van zowel de Arc als de sub?

Bij de arc staat een vinkje bij WiFi uitschakelen en bij de beide SL staat een vinkje bij WiFi inschakelen. Ik heb bij de arc WiFi inschakelen geprobeerd maar dan vervalt de verbinding met de Sl’s. De arc is overigens verbonden met een ethernet kabel .

Reputatie 5
Badge +3

Hier ook de arc verbonden met een kabel, de wifi van de speakers moeten aan staan ook van de subwoofer. wat staat daar bij?

Reputatie 7
Badge +3

Ondanks dat de Arc bekabeld aangesloten is zal ook bij deze de WiFi aan moeten staan omdat hij anders de andere speakers niet kan benaderen. 

Beiden hartelijk bedankt! Ik heb uren lang van alles geprobeerd maar door jullie opmerkingen is het gelukt! Ik heb de sub even gekoppeld aan de kabel. Deze stond op WiFi uit. Deze heb ik aangezet en losgekoppeld. Daarna de WiFi aangezet op de arc en deze van de kabel afgehaald. Het werkt nu super. De vraag is nu alleen of ik de arc weer kan aansluiten op de kabel? Ik hooo daarmee een stabiele verbinding te hebben maar alles werkt nu. Wat adviseren jullie?  
 

nogmaals enorm dank!!

Reputatie 5
Badge +3

Ik zou de arc weer bekabeld aansluiten, zo maakt Sonos een eigen stabiel netwerkje waar alleen je speakers op zitten. Als je die mogelijkheid hebt zou ik dat doen.

Gaan we dat doen! Dank!

Reputatie 7
Badge +3

Maar wel de WiFi aan laten hè. 😉

Haha ja die gaat niet meer uit!

Reageer