Beantwoord

Sub koppelen aan meerdere groepen

  • 9 December 2018
  • 6 reacties
  • 1109 Bekeken

Zou graag de mogelijkheid hebben om mijn sub aan meerdere groepen te koppelen. Maar dit blijkt nu niet te kunnen. Terwijl dit technisch volgens mij niet zo moeilijk is om te regelen in de software.
icon

Beste antwoord door Tim S 14 December 2018, 10:19

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

6 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Je moet een keuze maken waar de Sub aan meedoet. Het is of de ene kamer of de andere.
Als meerdere kamers/speakers in de zelfde kamer staan, zou het weinig uit moeten maken, want de Sub zal in een groep de gehele kamer van de lage tonen voorzien.
Als je de Sub verplaatst naar een fysiek andere kamer, zul je in de app de Sub moeten ontkoppelen en aan de andere kamer moeten hangen.
Beste TimS, Dat weet ik maar ik heb twee ruimtes waar de subwoofer precies op de scheiding staat. Het geluid is prima in de twee ruimtes als ik de koppeling van de sub omzet. Maar dit moet toch makkelijker kunnen. Het valt mij gewoon tegen dat deze mogelijkheid er niet is terwijl dit volgens mij software matig makkelijk te regelen moet zijn. Verder begrijp ik dat meerdere klanten er vragen over hebben om het te kunnen.
Reputatie 7
Badge +2
Zal je vraag noteren als een feature request, garantie of het gaat verschijnen kan ik verder helaas niet bieden.
Reputatie 1
Ik zou ook graag de mogelijkheid hebben om subwoofer te kunnen koppelen aan meerdere groepen.

  1. voor TV kijken Beam + SUB
  2. voor Muziek luisteren 2x play 5 + SUB
nog een vote extra voor deze gewenste feature
Badge

Ik zou ook graag de mogelijkheid hebben om subwoofer te kunnen koppelen aan meerdere groepen.
 

  1. voor TV kijken Beam + SUB
  2. voor Muziek luisteren 2x play 5 + SUB

nog een vote extra voor deze gewenste feature

En…… we zijn inmiddels een jaar verder…. kan het al?

Reputatie 7
Badge +3

Nee