Vraag

Sub (gen 1) werkt (niet) meer met nieuwe Arc

  • 26 March 2023
  • 5 reacties
  • 153 Bekeken

Jaren een Sub Gen 1 zonder problemen gebruikt met een Playbar,

Sinds kort is de Playbar vervangen door een Arc en nu werkt de Sub niet meer icm de Arc.

De volgende melding zie ik in de app, opnieuw toevoegen, resetten etc werkt helaas niet. 
Iemand een idee hoe dit op te lossen? Thnx!

 

 


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Reputatie 7

De Sub heeft dus wel gewerkt met de Arc? Staat de wifi op de Arc aan? Gebruikte je de Sub op S1 of S2 software met de Playbar? Heb je de Sub eerst verwijderd uit de Playbar “kamer” voor je hem aan de Arc toevoegde?

Thnx! Goede vragen.

ARC staat aan de wifi.

Alles draait op S2.

Heb de sub gereset en weer toegevoegd. Direct na toevoegen werkt de Arc icm Sub. Volgende dag of iets later dan zie je de melding in het screenshot.

Zojuist sub weer uit de woonkamer verwijderd, maar de melding blijft bij de ARC staan..

 

Reputatie 7

Hmm. Zoals zoveel Sonos foutmeldingen brengen ze de gebruiker niet echt dichter bij een oplossing. Ik zou morgen eens bellen met Sonos.

Ter info, vandaag met Sonos gesproken en blijkbaar zat mijn ARC gekoppeld aan 1 van mijn TP Link range extenders.

Door de 2 TPlink’s uit de stopcontacten te halen en de ARC van het stroom af te halen en er daarna weer op, was de foutmelding weg en kon ik de SUB koppelen en nu werkt alles weer naar behoren.

TPlink’s ook weer in het stopcontact gedaan.