Ik heb sinds kort een Sonos AMP. Nu is het geregeld dat deze spontaan op mute gaat bij het kijken van TV. Er is op dat moment niemand bezig met de App of de afstandsbediening. Ik vroeg mij af of iemand anders dit ook heeft.
De TV is aangesloten via HDMI Arc.
Antwoord
Spontane Mute op Sonos AMP
Beste antwoord door Tim S
Staan alle instellingen van de voorliggende apparatuur goed?
Zie dat de Sonos geen goed signaal binnen krijgt, denk dat dit mogelijk Dolby Digital 5.1 zou kunnen zijn, maar uiteindelijk een PCM (stereo) signaal aan het afspelen is.
Omdat er iets met de audio zou gebeuren, denk ik dat daarom de Sonos ook opeens zou ophouden met afspelen.
Zou toch nakijken of de instellingen van de TV en mogelijke decoder voor de TV goed staan, misschien ook andere HDMI Kabel plaatsen tussen de TV en AMP.
Zie dat de Sonos geen goed signaal binnen krijgt, denk dat dit mogelijk Dolby Digital 5.1 zou kunnen zijn, maar uiteindelijk een PCM (stereo) signaal aan het afspelen is.
Omdat er iets met de audio zou gebeuren, denk ik dat daarom de Sonos ook opeens zou ophouden met afspelen.
Zou toch nakijken of de instellingen van de TV en mogelijke decoder voor de TV goed staan, misschien ook andere HDMI Kabel plaatsen tussen de TV en AMP.
Reageren op dit topic is niet mogelijk.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.