Speaker niet gevonden tijdens Trueplay Tuning

  • 13 November 2018
  • 3 reacties
  • 454 Bekeken

Reputatie 2
Ik heb een PlayBar + Sub + 2x de Play:1. Een bridge en 2x Play:5 (gen. 1) en nog een Play:1.
Ik heb enorm veel problemen om de Trueplay te kunnen voltooien. Ik heb alles inmiddels wel 100x gereset om het zaakje aan de gang te krijgen maar no luck. Alles koppelen gaat goed, de bridge is de enige die gekoppelt is via ethernetkabel de rest via wifi.
Ik heb direct na het fout gaan de diagnostische gegevens doorgezet 157480062.
Op het moment van rustig rond lopen en bewegen met de iphone (ios12) krijg ik na ongeveer 15-20 seconden de melding dat een speaker niet gevonden kan worden.
Kunt u mij helpen? Ik wordt hier helemaal gestoord van.

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 2
Vanochtend het riedeltje opnieuw gedaan maar nu via de iPad en het werkt! Waar ik wel en probleem mee heb is om de Apple TV 4K dolby surround af te laten spelen. Ik heb een Sony KD55 Oled scherm en die is via de fiber optic verbonden aan de playbar. Als ik Netflix via de TV dan gaat het goed, maar via de Apple TV komt hij niet verder dan stereo.
Zou dit een HDMI kabel probleem kunnen zijn? Was in elk geval geen kabel van 4,99€.
Reputatie 7
Badge +2
Als je Apple TV een optische uitgang heeft, kan je, al is het alleen als test, de Sonos hier op aansluiten om te zien of er dan wel Dolby Digital word aangeboden door de Apple TV.
Als de Apple TV Dolby geeft, maar door de TV heen stereo geeft, weet je dat de TV de schuldige is die van een Dolby signaal een stereo signaal maakt.
Reputatie 2
Sorry voor de late reactie. Het was een instelling op de televisie, op de afstandsbediening zat een knop “audio” en met die knop kon het geluid op surround zetten. Happy customer! Inmiddels ook een boost aangeschaft ipv de bridge. Alles werkt perfect.