Vraag

soundbar herstart automatisch

  • 27 December 2015
  • 5 reacties
  • 456 Bekeken

Mijn soundbar is aangesloten via een optische kabel verbonden met mijn Samsung tv. Sinds de laatste maand schakeld het geluid van de soundbar automatisch uit. Na een halve minuut komt het geluid dan weer terug. Op de soundbar branden dan witte lampjes.
Waar kan dit herstarten aan liggen?

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Mijn soundbar is aangesloten via een optische kabel verbonden met mijn Samsung tv. Sinds de laatste maand schakeld het geluid van de soundbar automatisch uit. Na een halve minuut komt het geluid dan weer terug. Op de soundbar branden dan witte lampjes.
Waar kan dit herstarten aan liggen?


Vreemd, dit kunnen vershillende zijn. Valt de PLAYBAR ook weg uit de app? Zou je voor mij een diagnose in willen sturen en het bevestigings nummer hier willen posten.
De playbar valt dan inderdaad weg uit de app. Het probleem lijkt verholpen nu ik de bridge afgekoppeld heb.
Badge
Playbar valt bij mij ok steeds 2maal weg wanneer deze via de TV speelt, niet via de app.
Playbar start dan volledig opnieuw op wit lichtje flikkert dan. gebeurd steeds 2maal na elkaar.
Zou dit kunnen omdat software beta is?
Reputatie 5
Badge +2
Playbar valt bij mij ok steeds 2maal weg wanneer deze via de TV speelt, niet via de app.
Playbar start dan volledig opnieuw op wit lichtje flikkert dan. gebeurd steeds 2maal na elkaar.
Zou dit kunnen omdat software beta is?


Vreemd, is de PLAYBAR met een internet kabel verbonden of werkt hij draadloos? Zou je voor mij een diagnose in willen sturen en het bevestigings nummer hier willen posten.
Badge
playbar nu verbonden via UTP probleem verholpen, probleem zou liggen via de wifi-repeater want als ik deze terug insteek verliest mijn IPad de connectie met de Sonos. Hebben jullie een vb van een goede wifi repeater die geen problemn veroorzaakt?
ik heb deze nodig om internet te hebben in tuinhuis.