Vraag

sonos valt steeds uit

  • 3 June 2023
  • 3 reacties
  • 365 Bekeken

Sinds paar maanden steeds last dat alle toestellen paar keer per dag uitvallen. Via app vind hij ze niet meer of geen verbinding mogelijk. Dit duurt paar minuten voor het weer opgelost is. 
Ook als we tv kijken, deze valt uit, beeld staat stil en moeten we weer paar minuten wachten. 
Playbar is verbonden met kabel aan internet tv aan de playbar, rest van de toestellen is verbonden met WiFi. 
play 1 die op de bovenverdieping staat valt constant uit. 


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

Alles wijst op een netwerkprobleem. Dat het beeld van je tv stilstaat heeft natuurlijk niets met je Sonos te maken.

Ik denk dat je wat meer uitleg moet geven over je netwerk en de manier van tv kijken.

Ook kan je een diagnose van je adonis systeem maken en dan maandag even bellen met Sonos. Zij kunnen deze uitlezen en zien wat er binnen je netwerk fout gaat.

Indien ik de internet kabel uittrek en onmiddellijk weer insteek werkt alles weer. Ook televisie. 
kijken televisie via internet niet niet via kabel. 
netwerk al laten nakijken maar dit zou volgens telenet naar behoren moeten werken. 

Reputatie 7
Badge +3

Wanneer dus ook je tv hapert dan zou ik zeggen dat er toch echt iets niet goed is met je netwerk. Sonos zorgt niet voor een hapering in je beeld. 
Ik zou dus een diagnose maken.