Beantwoord

sonos+tv 2014

  • 10 October 2021
  • 7 reacties
  • 63 Bekeken

Badge

Goedemorgen,

Ik wil graag de Sonos ARC kopen, alleen heb nu nog een tv zonder  Dolby Atmos. Heb nog een UE55H6500.

Alleen de vraag werkt dit gewoon? Nieuwe tv komt er wel, alleen niet direct🙈.

Dan is het gewoon aansluiten op de HDMI ARc?.

icon

Beste antwoord door 106rallye 10 October 2021, 09:59

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

7 Reacties

Reputatie 6
Badge +3

Klopt helemaal.

Badge

Is het geluid dan nog steeds prima, of kan ik beter eerst voor een nieuwe tv gaan haha.

Geen problemen met een oudere tv?

Reputatie 7

Ook zonder Atmos zal het geluid van de Beam prima zijn. Mocht je echt Atmos willen, dan is een nieuwe TV nodig. Persoonlijk zou ik surround en een Sub misschien zelfs eerder doen, ervan uitgaande dat je niet om andere redenen een nieuwe TV wilt..

Reputatie 6
Badge +3

Ik sluit me helemaal aan bij @106rallye . Ik zou ook de TV lekker laten staan als ie nog voldoet en eerst voor de Sonos gaan. 

Reputatie 7
Badge +3

De tv zendt hoe dan ook geen Atmos uit, daarvoor zal je gebruik moeten maken van een app zoals Netflix. Dus om je geluid van de tv te verbeteren en als extra een prima speaker om ook muziek af te spelen, gaat dit helemaal werken. 

Reputatie 7

Op een nieuwe TV zal de app wel Atmos-geschikt zijn. Op je huidige TV inderdaad niet.

Reputatie 7
Badge +3

Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat de standaard tv uitzendingen niet in Atmos uitzenden. Of je dus ook bij een nieuwe tv dit veel zult ervaren hangt van je kijkgedrag af. Bij standaard tv kijken zou ook je huidige tv voldoen.