Skip to main content
Hallo,

Mijn sonos surround sound systeem(playbar, sub, 2xplay;1) hapert met het afspelen van TuneIn en verliest verbinding met spotify als ik deze alleen gebruik. Het gekke is als ik het geluid eerst afspeel op mijn andere sonos play:1 en dan een groep maak doet hij het wel goed. Tv afspelen doet hij ook zonder problemen

Diagnostics: 1473899210
De diagnose komt corrupt binnen, ik kan deze daarom helaas niet inzien.

Dit geeft mij meteen de conclusie dat er iets in het netwerk niet goed gaat waardoor Sonos zijn informatie niet goed het internet op verzonden krijgt.

Wil je verzoeken om het gehele netwerk opnieuw op te start, dus de modem, mogelijke extra routers en wifi versterkers, en de gehele Sonos installatie. (incl mogelijk bedrade Sonos Bridge of Boost of speaker)

Dit zou mogelijk het hele probleem al kunnen doen oplossen, maar als de problemen toch stand houden, wil ik je verzoeken weer een nieuwe diagnose aan te maken, maar het liefst deze aan te maken binnen 20 minuten nadat je het probleem zou ervaren.

Graag zie ik dit nummer dan terug gekoppeld in je bericht.

Mochten de problemen zich niet meer voordoen, dan uiteraard veel luister-plezier gewenst!