Skip to main content
Beantwoord

Sonos Sub gen 1 maakt zoemend pulserend geluid

User242911
Forum|alt.badge.img+1

Zoals de titel al zegt maakt de Sonos Sub een vreemd geluid sinds een dag of twee. Ik weet zo niet wat het is misschien een condensator die is nog te vervangen?

Alleen hoe deel ik het geluid hier, ik probeerde via Onedrive maar dat gaf steeds foutmeldingen. Als ik ergens een how to heb gemist dan vind ik het prima als iemand me daarop wijst, ik kon het niet zo gauw vinden. 

Beste antwoord door Astrid L

Hé ​@User242911 , welkom in de Sonos community! 

Heb je al contact opgenomen met onze collega’s van support? Ze zijn telefonisch te bereiken en kunnen real-time een systeemdiagnose maken om het probleem verder voor je te onderzoeken. 😄

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

5 Reacties

106rallye
  • 8465 reacties
  • 6 april 2025

Filmpje op YouTube zetten en hier delen?

User242911
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 36 reacties
  • 7 april 2025

Astrid L
Forum|alt.badge.img+2
  • Sonos Staff
  • 70 reacties
  • Antwoord
  • 10 april 2025

Hé ​@User242911 , welkom in de Sonos community! 

Heb je al contact opgenomen met onze collega’s van support? Ze zijn telefonisch te bereiken en kunnen real-time een systeemdiagnose maken om het probleem verder voor je te onderzoeken. 😄

User242911
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 36 reacties
  • 10 april 2025

Nee dat nog niet. Het geluid is nu overgegaan in een snel tikkend geluid. Vast geen tijdbom 😉. Ik zal bij hen ook eens proberen. Bedankt. 

Astrid L
Forum|alt.badge.img+2
  • Sonos Staff
  • 70 reacties
  • 10 april 2025

Oei, laat ons inderdaad hopen dat de collega’s het probleem kunnen oplossen voor je.
Want eh, ja. Da’s uiteraard niet wat we bedoelen wanneer we het hebben over “booming bass”. 😱

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen