Beantwoord

Sonos Playbar

  • 6 November 2023
  • 29 reacties
  • 310 Bekeken

Badge

Als wij luisteren naar de radio met onze sonos Playbar, onderbreekt de uitzending geregeld voor een paar minuten en hervat dan, of hij blijft haperen, net zoals een plaat die blijft hangen.

Hetzelfde gebeurt ook als hij het geluid van de tv weergeeft.

Als ik de netspannings voeding onderbreek en terug inschakel werkt de soundbar weer goed voor een paar dagen en dan begint weer hetzelfde.

Kunnen jullie een oplossing geven voor dit euvel.

icon

Beste antwoord door Erooij 6 November 2023, 12:05

Bekijk origineel

29 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

Het zou Sonos zo ontzettend sieren wanneer ze veel opener zouden zijn over mogelijke software problemen en problemen met services.

Het blijft nu steeds maar gissen wat er aan de hand is. Vermeld gewoon op de site welke mogelijke verstoringen in onderzoek zijn en wat je eventueel zelf kunt proberen om het al dan niet tijdelijk op te lossen.

Vermeld dan ook direct welke storingen verholpen zouden moeten zijn met een update. Ook dat blijft momenteel nogal vaag.

Badge

Heb mijn soundbar gereset, opnieuw ingeregeld en wacht af wat het verdere verloop is.

Toch dat Sonos op dit punt een steekje laat vallen inzake support aan klanten.

Badge

Kan iemand me  zeggen welke versie van de Sonos app momenteel beschikbaar is en sinds wanneer.

Bij voorbaat dank.

Jovack.

Badge

V16.0 sinds 6-2-2024. https://support.sonos.com/nl-nl/article/release-notes-for-sonos-s2?utm_source=NLsonoscommunity

 

Maar die hapert bij mij zo af en toe ook nog. Het lijkt wat minder in mate van haperen, maar helemaal stabiel is het nog niet.

Reageer