Vraag

Sonos op televsie

  • 19 March 2016
  • 12 reacties
  • 7689 Bekeken

Beste Forum leden
Ik ben van plan een Sonos systeem te kopen maar kan je hem ook gebruiken voor je televisie graag hoor ik de reactie van jullie
johnnyboij

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

12 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Beste Forum leden
Ik ben van plan een Sonos systeem te kopen maar kan je hem ook gebruiken voor je televisie graag hoor ik de reactie van jullie
johnnyboij


Sonos voor de TV hebben wij de PLAYBAR, je kan ook de PLAY:5 gebruiken via de lijn-ingang. Het is maar net wat je zelf wil en wat je er voor uit wil geven, succes met je keus.
Beste Ryan A
Kan ik ook voor mijn televisie de PLAY:1 gebruiken laat het even weten als je wilt alvast bedankt .
johnnboij
Reputatie 4
Badge +3
Kan ik ook voor mijn televisie de PLAY:1 gebruiken
Nee, dat kan niet, want die heeft geen line-in.
Reputatie 5
Badge +2
Beste Ryan A
Kan ik ook voor mijn televisie de PLAY:1 gebruiken laat het even weten als je wilt alvast bedankt .
johnnboij


Nee helaas, alleen icm de CONNECT, maar voor de prijs combinatie van de PLAY:1 en CONNECT kan je beter de PLAY:5 nemen.
Beste Ryan A
wat raad jij aan om 1 speaker PLAY: 5 te nemen of is 2 beter ik hoor het graag .
Johnnyboij

wat raad jij aan om 1 speaker PLAY: 5 te nemen of is 2 beter ik hoor het graag .
Johnnyboij

Beste Forum leden wat raden jullie mij aan om 1 speaker PLAY:5 te nemen of is 2 beter ik hoor het graag van jullie .
Reputatie 2
Badge +1
Persoonlijk zou ik toch kiezen voor een Playbar met 2x Play 1, totaal € 100,- meer én waarschijnlijk een ruimtelijker effect. Geef wel eerlijk toe dat ik dit niet uit ervaring kan aantonen. Zelf heb ik deze combinatie met een Sub, uiteraard maakt dit het (nog) duurder, maar ik ben wel zeer tevreden.
Succes met je keuze.
Badge
Met 2x een Play 1 geniet je meer van surround; zeker i.c.m. met een Playbar,
Reputatie 2
Badge
Ik heb ook een playbar, 2x play 1 en een sub.
Hiervoor Bose gehad en daarvoor Harman Kardon, maar DAMN wat maakt die Sonos een gaaf geluid, nog nooit zo blij geweest met een 5.1..
Kost wat, maar je krijgt er veel voor terug.
Reputatie 2
Badge +1
Helemaal mee eens!!

Ik heb ook een playbar, 2x play 1 en een sub.
Hiervoor Bose gehad en daarvoor Harman Kardon, maar DAMN wat maakt die Sonos een gaaf geluid, nog nooit zo blij geweest met een 5.1..
Kost wat, maar je krijgt er veel voor terug.
Ik denk dat ik wat verkeerd gedaan hen ,maar hoe kan ik instellen dat ik ook muziek nummer kan zoeken op Sonos .Nu heb ik alleen Radio en Spotify
Reputatie 4
Badge +3
hoe kan ik instellen dat ik ook muziek nummer kan zoeken op Sonos
In de Sonos Desktop Controller via het uitvalluikje rechtsboven kiezen voor 'Muziekbibliotheek'.